Αντλλακτικα - Tuning Parts - Street & Circuit, Hellas, Greece, Ελλαδα

LEON - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SEAT - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SEAT SERVICE

**Hey guys, we are closed until the 27.8.2018 for summer vacation. Please order on or after the 27.8.18**

LEON - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SEAT

1.2 TSI 2010- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
1.2 TSI 2010- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

1.4 16V 1999-2006 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
1.4 16V 1999-2006 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

1.4 16V 2006- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
1.4 16V 2006- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

1.4 TSI 122HP 2006- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
1.4 TSI 122HP 2006- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

1.6 16V 1999-2006 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
1.6 16V 1999-2006 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

1.6 2006- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
1.6 2006- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

1.8 TSI 160HP 2006- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
1.8 TSI 160HP 2006- - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

1.8T 180HP 1999-2006 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
1.8T 180HP 1999-2006 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

2.0 TDI 2005-2010 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
2.0 TDI 2005-2010 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

2.0 TFSI 200HP 2005-2009 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA
2.0 TFSI 200HP 2005-2009 - SEAT LEON ANTALLAKTIKA

SEAT Leon

SEAT Leon Mk1 ( 1M )

Η αρχική SEAT Leon ( όμιλος Volkswagen Type 1M ) , που ξεκίνησε το 1999 , η οποία διατίθεται μόνο ως hatchback , και η σχετική έκδοση σεντάν ήταν γνωστή ως η SEAT Toledo . Βασίστηκε στην Volkswagen Group A4 ( PQ34 ) πλατφόρμα και , ως εκ τούτου , κοινή πολλά κοινά εξαρτήματα με άλλα μοντέλα Ομίλου VW , όπως η Mk4 Volkswagen Golf , Bora και Audi A3 . Ως το πρώτο μοντέλο της Seat C-segment ως μέλος του Ομίλου VW , ο Leon Mk1 ήταν στην αγορά ως μια πιο σπορ και φθηνότερη παραλλαγή του Golf . Για να ενισχύσει τη σπορ εικόνα , το όχημα είχε ελαφρώς πιο επιθετική εμφάνιση . Οι πιο ακριβές εκδόσεις ήταν εξοπλισμένοι με σχετικά πιο ισχυρό κινητήρες εσωτερικής καύσης, μαζί με την πιο σταθερή ανάρτηση να βελτιώσει το χειρισμό. Στο εσωτερικό , το ταμπλό προήλθε από εκείνη της πρώτης γενιάς Audi A3 .

Διαθέσιμο κινητήρες ήταν ο 1.4 λίτρων 16 βενζινοκινητήρα βαλβίδα η οποία παρήγαγε ένα 55 κιλοβάτ ( 75 PS : 74 bhp ) , ένα 1,6 λίτρων κινητήρα βενζίνης 8 βαλβίδας 74 κιλοβάτ ( 101 PS : 99 bhp ) (αντικαταστάθηκε αργότερα με μια βαλβίδα 16 77 κιλοβάτ ( 105 PS : 103 bhp ) μονάδα) , και περιλάμβανε δύο παραλλαγές του 20 βαλβίδας του ομίλου Volkswagen υπερτροφοδοτούμενο 1,8 λίτρων σταθμού , ( με ορισμένες χώρες να πάρει επίσης το 2.8 λίτρων VR6 κινητήρας αποδίδει 150 κιλοβάτ ( 204 PS : . 201 bhp ) το αρχικό " Leon 20VT " ( που αργότερα έγινε γνωστή ως η " Cupra " και στη συνέχεια το " FR " ) είχαν 1,8 λίτρων Turbo με 132 kW ( 179 PS : 177 bhp ) , καθώς και τα " Leon Cupra R " 154 κιλοβάτ ( 209 PS : 207 bhp ) , και αργότερα 165 κιλοβάτ ( 224 PS : 221 bhp ) .
Σε ορισμένες χώρες , υπήρχε επίσης ένα " Cupra 4 " : Εξοπλισμένο με ένα 2,8 λίτρων VR6 παράδοση 150 κιλοβάτ ( 204 PS : 201 bhp ) και είναι εξοπλισμένα με τετρακίνηση ( 4WD ) , με βάση την ίδια Traction Haldex πολύδισκο συμπλέκτη ως 4motion Volkswagen Golf.

Μια σειρά υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού ( TDI ) κινητήρες ντίζελ ήταν διαθέσιμα , συμπεριλαμβανομένου ενός 110 κιλοβάτ ( 150 PS : 148 bhp ) έκδοση 1.9 TDI κινητήρα Volkswagen Group , που αρχικά πωλούνται ως " Cupra 4 TDI " , με 4WD , που πωλήθηκε για ένα μόνο έτος , και μόνο σε ορισμένες χώρες , στη συνέχεια πέρασε στους " Evolution " σειρά , στη συνέχεια, "Top Sport" , και αργότερα μετονομάστηκε σε την "FR" ( "Racing Formula - ) . Σε άλλες χώρες, το μοντέλο φέρει το σήμα " Cupra " και στη συνέχεια " FR " πριν από έναν περιορισμένο αριθμό των αυτοκινήτων που είναι εξοπλισμένα με το κιτ αμαξώματος από τη βενζίνη " Cupra R" και το όνομα του " + FR " . Λιγότερο εκδόσεις diesel ήταν διαθέσιμα με 66 κιλοβάτ ( 90 PS : 89 bhp ) , 81 κιλοβάτ ( 110 PS : 109 bhp ) και 96 κιλοβάτ ( 131 PS : 129 bhp ) εξόδους .

Όλοι οι κινητήρες πάνω από 96 κιλοβάτ ( 131 PS : 129 bhp ) έχουν στάνταρ εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο . Η πίσω ανάρτηση ήταν από ημι - ανεξάρτητο ημιάκαμπτο άξονα για τις περισσότερες παραλλαγές , ενώ οι high-end και 4WD μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ένα multi - link ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση . Όλες οι εκδόσεις ήρθαν με δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς ( το μπροστινό εξαερισμό , και σε μερικά αυτοκίνητα πίσω καθίσματα ) .

Στο Μεξικό , ο Leon έγινε ένα πολύ δημοφιλές αυτοκίνητο με ανώτερη τάξη τους νέους . Το μόνο πρόβλημα του Leon έχει υποστεί στο Μεξικό είναι το γεγονός ότι το άθλημα ανάρτηση του Leon δεν είναι σχεδιασμένο να αντέχει τις συνεχείς κακοτεχνίες των δρόμων , όπως λακκούβες και τα σαμαράκια που αφθονούν στην Μεξικού δρόμους .

Στην Ελβετία , υπήρχε μια άλλη επίσημη εκδοχή συντονισμένοι με Abt Sportsline του Leon που ονομάζεται "Seat Leon Cupra 4 Kompressor " . Αυτή η έκδοση είχε την ίδια 4WD και 2,8 λίτρων VR6 αλλά με 206 κιλοβάτ ( 280 PS : 276 bhp ) και 323 Newton μέτρα ( 238 lbf/ft) της ροπής .

Εργοστάσιο παραγωγής του 1Μ Τύπος έληξε τον Μάιο του 2006. Ωστόσο , η εκτίμηση για την προσφυγή του Seat Leon Cupra R Mk1 παρέμεινε σαφές - εξακολουθούν να είναι -η καλύτερη καυτό hatchback όλων των εποχών -, δημοσκόπηση που διενεργήθηκε το 2010 από το βρετανικό περιοδικό Autocar , στο οποίο οι αναγνώστες του τίμησε το Cupra R με την έβδομη θέση στην η πρώτη δεκάδα λίστα των hatchbacks όλων των εποχών στις προτιμήσεις τους.
Βραβεία

SEAT Leon Mk2 ( 1P )

Η δεύτερη γενιά Leon , Τύπος 1P , κυκλοφόρησε το 2005 , με την παραγωγή του εργοστασίου αρχίζει Μαΐου 2005. Είναι βασίζεται στην Volkswagen Group A5 ( PQ35 ) πλατφόρμα , κυρίως χρησιμοποιείται από την Volkswagen Golf Mk5 . Είναι χτισμένο στην Ισπανία , και έχει μια έντονη εξωτερική εμφάνιση με κάθετα σταθμευμένα υαλοκαθαριστήρες , καθώς και η εξωτερική πόρτα πίσω χειρολαβές, πιο ολοκληρωμένη , σε παρόμοιο ύφος με εκείνο που παρατηρήθηκε στις πρόσφατες μοντέλα της Alfa Romeo . Σχεδιασμός ήταν ο χειρισμός από τον Walter de'Silva , και το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το ίδιο στυλ σχεδιασμού που ξεκίνησε με το SEAT Altea .
Το βασικό μοντέλο για την προσφορά είναι η νέα 16 βαλβίδων κινητήρα 1.2 λίτρων βενζίνης TSI με 77 κιλοβάτ ( 105 PS : 103 bhp ) . Σε ορισμένες αγορές ( π.χ. Ελλάδα και την Ιταλία ) , ο Leon είναι διαθέσιμο με ένα 1.4 λίτρων κινητήρα MPI παράγει 63 κιλοβάτ ( 86 PS : 84 bhp ) . Οι παραλλαγές σπορ αρχίζουν με τα 110 κιλοβάτ ( 150 PS : 148 bhp ), 2.0 λίτρων καυσίμων στρωματοποιημένη έγχυση ( FSI ) και το δημοφιλές 103 κιλοβάτ ( 140 PS : 138 bhp ), 2.0 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού ( TDI ) κινητήρα ντίζελ. Και οι δύο είναι εξοπλισμένα με στάνταρ εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο , με το εξατάχυτο ή επτατάχυτο κιβώτιο Direct - Shift ( DSG ) διατίθεται ως επιλογή . A 136 κιλοβάτ ( 185 PS : 182 bhp ) παραλλαγή του 2.0 TFSI μοναδικό στο Leon καθιερώθηκε αργότερα , αλλά παρά τη χαμηλή τιμή καταλόγου και την ταχεία απόδοση - μόνο προσέλκυσε την προσοχή ελάχιστη και τη μέση σχόλια , γι ' αυτό αργότερα διακοπεί για να κάνει τον τρόπο για οι σπορ εκδόσεις FR .
Το πρώτο πραγματικό σπορ Leon εντός της νέας σειράς είναι το Leon FR με twin- σωλήνες εξάτμισης στα αριστερά πίσω , σπορ καθίσματα και λεβιέ ταχυτήτων με το λογότυπο FR να το διακρίνει από μικρότερο μοντέλα , εισήχθη τον Ιούνιο του 2006 , όταν έλαβε τελικά τα 147 κιλοβάτ ( 200 PS : 197 bhp ) 2.0 TFSI κινητήρα από το Volkswagen Golf GTI Mk5 , καθώς και των 125 κιλοβάτ ( 170 PS : 168 bhp ) παραλλαγή της μονάδας 2.0 TDI εμφανίζεται στο Golf και Audi A3 . Περαιτέρω στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το κλίμα ελέγχου κλιματισμού .
Επόμενη στη σειρά είναι ο 2.0 TFSI Cupra μοντέλο . Διαθέτει 177 κιλοβάτ ( 241 PS : 237 bhp ) του κινητήρα , και 0-100 χιλιόμετρα ανά ώρα των γιατρών (62,1 mph) χρόνο 6,4 δευτερολέπτων. Το Cupra έρχεται με στάνταρ 18 " πέντε διπλών ακτίνων ζάντες, κόκκινες δαγκάνες φρένων , και το πρότυπο καυσαερίων οβάλ Cupra , καθώς και νέα , μοναδικά φινιρίσματα χρώματος και να ενισχυθούν σπορ καθίσματα πλήρης, με το λογότυπο Cupra . Επίσης στάνταρ είναι διάτρητο αλουμίνιο σπορ πεντάλ .

Στην κορυφή της σειράς είναι ο 2.0 TFSI Cupra R. Αυτό χρησιμοποιεί τα ίδια 195 κιλοβάτ ( 265 PS : 261 bhp ) κινητήρα που βρέθηκαν στην Audi S3 , Golf R και Scirocco R. Δυνατότητα 0-100 χιλιόμετρα ανά ώρα ( 62,1 μίλια/ώρα ) σε 6,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χιλιόμετρα ανά ώρα (155 mph) .
Από το 2008 , το K1 παραλλαγή του Leon Cupra εισήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο , που χαρακτηρίζει σε μεγάλο βαθμό εκ νέου εργάστηκε εμπρός και πίσω προφυλακτήρες , πλαϊνές ποδιές , μια πιο έντονη αεροτομή πίσω πόρτας . Θα αποκτήσει επίσης ένα μοναδικό χρώμιο μύτες , κεντρικά τοποθετημένο , οβάλ εξάτμιση . Η K1 θεωρείται μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής , όπως η παραγωγή ήταν μόνο για το έτος 2008-2009 και μόνο να είναι διαθέσιμη στο Ηνωμένο Βασίλειο .

Το 2008 , η SEAT Deutschland ανακοίνωσε την παραγωγή των 55 μονάδων του SEAT Leon Copa Edition . Αυτή η περιορισμένη έκδοση τροφοδοτείται με κινητήρα 2.0 TFSI βελτιώθηκε σε 210 κιλοβάτ ( 286 PS : 282 bhp ) της μέγιστης ισχύος , και 360 Newton μέτρα ( 266 lbf/ft ) . Η μέγιστη ταχύτητα είναι 255 χιλιόμετρα ανά ώρα ( 158,4 μίλι/ώρα ) και το 0-100 km / h (παρ. 62.1 mph) χρόνος είναι 5,9 δευτερόλεπτα. Η αναστολή είναι μια Eibachderived από το Leon Supercopa , και τα φρένα έχουν βελτιωθεί για να αντιμετωπίσουν την αύξηση των επιδόσεων από τον αναβαθμισμένο κινητήρα . Επιπλέον , το αυτοκίνητο περιλαμβάνει xenon - HID προβολείς , ζάντες 18 ιντσών και μια αεροτομή με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα . Το χρώμα του αυτοκινήτου είναι λευκό με μαύρες ρίγες .

SEAT Mexico ανακοίνωσε την παραγωγή των 100 μονάδων του Copa Edition σε πορτοκαλί χρώμα με μαύρες ρίγες το Σεπτέμβριο του 2008 . Η μεξικανική έκδοση έχει ηλιοροφή , ενώ η Ευρωπαϊκή Leon Copa δεν το κάνει.
Streetcopa και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Edition
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2008 , η Leon Streetcopa περιορισμένη έκδοση κυκλοφόρησε . Ήταν μια παρόμοια έκδοση του Leon Copa Edition με κάποιες αλλαγές , έχουν σχεδιαστεί για την ελβετική αγορά και να περιορίζονται στις 200 μονάδες . Τον τελευταίο καιρό , μετά την SEAT κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού , SEAT Schweiz κυκλοφόρησε ένα πρόσωπο αρθεί έκδοση που ονομάζεται Leon Παγκόσμιος Πρωταθλητής Edition , επίσης, περιορίζεται σε 200 μονάδες .

Cupra 310 Limited Edition
SEAT Nederland ανακοινώνει την παραγωγή του Leon Cupra 310 Limited Edition με κινητήρα 2.0 TFSI αναβαθμιστεί σε 228 κιλοβάτ ( 310 PS : 306 bhp ) της μέγιστης ισχύος και 425 Newton μέτρα ( 313 lbf/ft ) . Η παραγωγή έχει περιοριστεί σε 100 μονάδες .

Seat Leon Cupra Pies Descalzos
Έρχεται μόνο στο Candy λευκό ή μαύρο Infiri . Οι Cupra 310 περιορισμένες δυνατότητες Edition δίπλα από τη συσκευή ΚΑΕ Cupra ένα σύστημα διαχείρισης κινητήρα αντιστοίχιση από Abt Sportsline , μαύρο Orion - ζάντες αλουμινίου , σύστημα συναγερμού , συνδεσιμότητα Bluetooth και ειδικά 310 Περιορισμένη κονκάρδες Edition στις πλευρές και το πίσω πόρτα . Υπάρχουν, επίσης, από ανοξείδωτο αυτοκόλλητα στο εσωτερικό των εμπρός κουφώματα εμφανίζει το 310 Ltd logo . Ένα σήμα στο ταμπλό εμφανίζει τον αριθμό σειράς και το αυτοκίνητο παραδίδεται με ένα μπρελόκ για να ταιριάζουν. Πλήρης εργοστασιακή εγγύηση διατηρείται με την αύξηση της ισχύος που αυξάνει την τελική ταχύτητα έως 259 χιλιόμετρα ανά ώρα ( 160,9 μίλι/ώρα ) .
Cupra Pies Descalzos
Το 2007 , η SEAT ετοίμασε ένα μοναδικό αυτοκίνητο, προσαρμοσμένη από Shakira . Αυτό το αυτοκίνητο ήταν σε πλειστηριασμό , καθώς και τα οφέλη που πήγε στο φιλανθρωπικό ίδρυμα Pies Descalzos μέσω του Ιδρύματος . Μηχανικά , είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το Leon Cupra .
Leon Twin έννοιες κίνησης

SEAT εκπόνησε δύο εκδόσεις του Twin πρωτότυπο δίσκο . Αρχικά ανακοινώθηκε το Μάιο του 2009, ένα υβριδικό diesel / μπαταρίας , το Leon Ecomotive Twin Drive είναι μια σειρά plug -in υβριδικό , που τροφοδοτείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα , με μπαταρίες ιόντων λιθίου απαιτητός σε μια κανονική πρίζα , σε συνδυασμό με ένα πετρελαιοκίνητο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το δίδυμο έργο Ecomotive Drive είναι ένα πρώτο βήμα προς μια 100 % ηλεκτρικό αυτοκίνητο και έχει προγραμματιστεί να πάει για την παραγωγή το 2014 .
Το Twin Ecomotive οδήγησης ως ένα plug -in υβριδικό όχημα που τροφοδοτείται μέσω του συνδυασμού των δύο κινητήρων diesel και έναν ηλεκτροκινητήρα . Ηλεκτρικό κινητήρα του οχήματος έχει απόδοση 35 KW και αυτοεπιβαλλόμενη τελική ταχύτητα των 100 km / h, και συνεχίζει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου τοποθετείται στο πίσω μέρος του οχήματος , δίνοντας μια σειρά από περίπου 50 km για σύντομη αστική κυκλώματα , ενώ για μεγαλύτερα ταξίδια φιλικό προς το περιβάλλον συντονισμένοι κινητήρα εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιείται. Γρήγορη επαναφόρτιση της μπαταρίας της διαδικασίας από το δίκτυο μέσω της τακτικής χαρακτηριστικά πρίζες .
Το 2011 , μια αναθεωρημένη έκδοση του Twin Drive παρουσιάστηκε στον Τύπο , με 1.4TSI βενζινοκινητήρα που παράγει 113 ίππους ( 84 kW : 115 PS ) εκτός από ένα bhp 40 ( 30 kW : 41 PS ) γεννήτρια και έναν ηλεκτρικό κινητήρα από 113 ίππους ( 84 kW : 115 PS ) , που παράγουν ένα συνδυασμένο περιορισμένη παραγωγή 161 ίππους ( 120 kW : 163 PS ) και εκπέμπουν ένα χαμηλό 39g/km του CO2 , με την παραγωγή υπολογίζεται τώρα το 2015 .
προδιαγραφές κινητήρα
Ο Τύπος 1P SEAT Leon είναι διαθέσιμο με τους παρακάτω κινητήρες εσωτερικής καύσης , όπως και της προηγούμενης γενιάς , πολλοί είναι κοινές από άλλες μάρκες του ομίλου Volkswagen :
όλοι οι διαθέσιμοι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι Τετρακύλινδρος σε σειρά ( I4 ) τετράχρονες σχέδια

SEAT Leon Mk3

Η τρίτη γενιά του Leon βασίζεται στην τελευταία πλατφόρμα MQB του ομίλου Volkswagen .

Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά , η Mk3 Leon είναι μικρότερη από 5 cm (2 in) και ελαφρύτερο κατά 90 κιλά: Ωστόσο, λόγω της εκτεταμένης της κατά 5,8 cm ( 2,3 in) μεταξόνιο έχει ένα ευρύχωρο καμπίνα , με μεγαλύτερο χώρο για τους ώμους για τους εμπρός και πίσω επιβάτες , πιο ποδιών των πίσω επιβατών και 380 λίτρα ( 13 cu ft) χώρο αποσκευών .
Διαθέτει νέο εξοπλισμό ασφαλείας, όπως αερόσακου γονάτων οδηγού , και μια σειρά από νέα συστήματα ασφαλείας , συμπεριλαμβανομένου ενός multi - σύγκρουσης σύστημα πέδησης και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο μετά από ένα ατύχημα , προκειμένου να αποφευχθεί μια δεύτερη σύγκρουση , η διατήρηση λωρίδων κυκλοφορίας βοηθός, και ανίχνευση κόπωσης του οδηγού .
Στο εσωτερικό , υπάρχει μια προσανατολισμένη 'στον οδηγό κεντρική κονσόλα φιλοξενεί ένα 5.8 - ιντσών οθόνη αφής οθόνη infotainment με έναν αισθητήρα εγγύτητας , η οποία χρησιμοποιείται στην Volkswagen Golf , καθώς και ατμοσφαιρικό φωτισμό .
Ένα νέο χαρακτηριστικό που διατίθεται για πρώτη φορά στην κατηγορία του είναι οι προαιρετικές πλήρους LED προβολείς σε συνδυασμό με ένα πλήρες βοηθό πορείας, προσφέροντας πολλά πλεονεκτήματα , όπως το βελτιωμένο φωτισμό , με κοντά στη θερμοκρασία χρώματος φωτός της ημέρας , την χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και εκτεταμένο κύκλο ζωής τους .
Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα νέο "Drive SEAT Προφίλ ", το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών ρυθμίσεων οδήγησης : Eco, κανονικό , τον αθλητισμό και την ατομική ρύθμιση . Το σύστημα αυτό ελέγχει τη συμπεριφορά του κινητήρα , του συστήματος διεύθυνσης και κιβώτιο ταχυτήτων DSG . Επιπλέον , ο 1.8 TSI 180PS και 2.0 TDI 184PS κινητήρα εξοπλισμένο μοντέλα θα διαφέρουν ήχος του κινητήρα τους μέσω ενός υγιούς ενεργοποιητή , καθώς και εσωτερικό φωτισμό του περιβάλλοντος τους, μεταξύ λευκών (κανονικό , οικολογική και ατομικές) και κόκκινο ( Sport) .
SEAT ανακοίνωσε στις αρχές του 2012 ότι η σειρά θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά τρίθυρες και μοντέλα estate εκτός από ένα πεντάθυρο .
ασφάλεια
Το 2012 , η SEAT Leon Mk3 ελέγχθηκε για τις επιδόσεις ασφαλείας που υπέχει από το Euro NCAP σύστημα αξιολόγησης και να επιτευχθεί ένα 5 - αστέρων συνολική βαθμολογία :
Σημεία Αποτέλεσμα δοκιμής
Συνολικά : N / A
Ενήλικων επιβατών : 91 % 30
Επιβαινόντων παιδιών : 88 % 40
Πεζός : 70 % 25
Βοηθήσει Ασφάλεια : 71 % 5
Βραβεία
Euro NCAP Advanced ανταμοιβή για σύστημα Multi Collision Brake της Seat
Euro NCAP Advanced ανταμοιβή για Lane της Seat Assist σύστημα
προδιαγραφές κινητήρα
Ο Τύπος SEAT Leon 5F είναι διαθέσιμο με τις ακόλουθες μηχανές εσωτερικής καύσης, όλα με άμεσο ψεκασμό και υπερσυμπιεστή , όπως και τις προηγούμενες γενιές, που είναι κοινά με άλλες μάρκες του ομίλου Volkswagen :
όλοι οι διαθέσιμοι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι Τετρακύλινδρος σε σειρά ( I4 ) τετράχρονες σχέδια

SEAT Leon αγωνιστικό αυτοκίνητο Mk1
Η πρώτη γενιά SEAT Leon Cupra R ήταν η βάση της ένα κάνουν τρόπαιο , το SEAT Leon Supercopa . Λειτούργησε στην Ισπανία , Ηνωμένο Βασίλειο , τη Γερμανία και την Τουρκία από το 2003 . Το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε από την SEAT Sport και τη δύναμη αυξήθηκε σε 184 κιλοβάτ ( 250 PS : 247 bhp ) . Μια " Διεθνούς Μάστερ " τελικό, που χαρακτηρίζει τις καλύτερες τέσσερις οδηγούς από κάθε εθνικό σειρά , εισήχθη τον Οκτώβριο του 2005 , ως φυλή στήριξης για τελικό γύρο της ισπανικής GT Championship κατά Montmelo . Μια TDI - powered έκδοση έχει αγωνιστεί στις ECTS , μια ιταλική βάση Endurance Series για αυτοκίνητα τουρισμού .

Seat Leon WTCC Mk2 αγωνιστικών
κατά τη διάρκεια του 2005, η SEAT παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά Leon στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού ( WTCC ) για την αντικατάσταση του Τολέδο Cupra ότι είχε συμμετάσχει στους πρώτους γύρους του τίτλου . Το αυτοκίνητο διαθέτει πολλές τροποποιήσεις , όπως μια μηχανή αγώνων που αναπτύσσει πάνω από 191 kW ( 260 PS : 256 bhp ) , ένα Hewland σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων ( άσχετα με το DSG ) , και ένα αεροδυναμικό πακέτο για την αύξηση της κάθετης δύναμης ( με το σχήμα του hatchback , το Leon βρίσκεται σε μειονεκτική θέση έναντι των συμβατικών τριών -box σαλόνια ) . Ελάχιστο βάρος είναι 1.140 κιλά ( 2,513.3 lb) με οδηγό . Η SEAT Sport , σε συνεργασία με Oreca , τρέχει έξι αυτοκίνητα στο WTCC . Δύο άλλα αυτοκίνητα που κινούνται από τη SEAT Sport UK (Βόρεια Νότια Προάστια) βασίζεται σε Νορθάμπτον , UK στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού ( BTCC ) . Προβλέπονται άλλες δύο αυτοκίνητα που κινούνται από τη SEAT Sport Italia στην Ιταλία Superturismo πρωτάθλημα .
Το 2006 , το Supercopa Leon αντικαταστάθηκε από το νέο Leon σχήμα. Το αυτοκίνητο είναι ενδεχομένως πιο γρήγορα από το WTCC έκδοση , καθώς διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων , με πάνω από 221 kW ( 300 PS : 296 bhp ) , αυξημένη ροπή , το κιβώτιο ταχυτήτων DSG , καλύτερη αεροδυναμική ( περιλαμβάνει την πρόσοψη του WTCC αυτοκινήτου και πίσω σπόιλερ , καθώς και ένα τούνελ βεντούρι κάτω από το αυτοκίνητο , αντί ενός επίπεδου πυθμένα ) , και 18 ιντσών ζάντες , αντί των υποχρεωτικών ζάντες 17 ιντσών από το WTCC .
Για το 2007 , η SEAT Cupra Πρωτάθλημα στο Ηνωμένο Βασίλειο (μέρος του πακέτου TOCA ) θα τρέξει τόσο - νέο Leon - Αγώνας αυτοκινήτων Cupra με 221 κιλοβάτ ( 300 PS : 296 bhp ) , καθώς και το Mk1 Leon Cupra R το αγωνιστικό αυτοκίνητο με 184 κιλοβάτ ( 250 PS : 247 bhp ) .
Η SEAT Leon Eurocup ξεκίνησε το 2008 ως μια σειρά υποστήριξη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού .
Το 2008 , Yvan Muller κέρδισε τη FIA Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού για οδηγούς στο τιμόνι του Leon TDI , SEAT και κέρδισε τον τίτλο των Κατασκευαστών .
Το 2009 , Gabriele Tarquini έγινε -Πρωταθλητής με το Leon TDI , και η SEAT κέρδισε Κατασκευαστών - οι οδηγοί τίτλο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά .
περίληψη
Έτος Αποτέλεσμα Πρωτάθλημα
2006 Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού 1 ( Manufacturers)
2006 Ιταλικά Superturismo Πρωτάθλημα 1 ( Drivers )
2007 Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού 1 ( ομάδες )
2007 Δανική Πρωτάθλημα Touringcar 1
2008 World Touring Car Championship 1
2009 Αυτοκινήτων Τουρισμού Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 1
2012 Ρωσική Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού 3
Οι πωλήσεις και τα στοιχεία για την παραγωγή

Από την έναρξή του το 1999 , περισσότερα από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα SEAT Leon έχουν παραχθεί και πωληθεί σε τρεις γενιές της μέχρι σήμερα , γίνεται στο εργοστάσιο Martorell της Seat και άλλα εργοστάσια της Volkswagen Ομίλου .
Κατά το έτος 2011 , το συνολικό ετήσιο αριθμό των λιανικών πωλήσεων των αυτοκινήτων SEAT Leon ήταν 77.075 οχήματα, ενώ η ετήσια παραγωγή των οχημάτων ανήλθαν σε 80.736 μονάδες .



Παραγγείλετε Online &
Πληρώστε με Αντικαταβολή