Αντλλακτικα - Tuning Parts - Street & Circuit, Hellas, Greece, Ελλαδα

EBC Τακάκια – EBC Δίσκοι

EBC Τακάκια, Δισκόπλακες, Φρένα, Brakes EBC Φρένα, EBC Greenstuff τακάκια, EBC Redstuff τακάκια, EBC Yellowstuff τακάκια, EBC Turbo Groove δισκόπλακες και EBC Ultimax δισκόπλακες.Η EBC είναι η πιο δημοφιλής κατασκευάστρια βελτιωτικών φρένων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η EBC εχει το μεγαλύτερο εύρος σε τακάκια φρένων και δίσκους από κάθε κατασκευαστή
Βρείτε τις καλύτερες τιμές για - EBC Τακάκια – EBC Δίσκοι στο eBay

AC - EBC
AC - EBC

Acura - EBC
Acura - EBC

Aixam - EBC
Aixam - EBC

Alfa - EBC
Alfa - EBC

Alpina - EBC
Alpina - EBC

Alpine - EBC
Alpine - EBC

Alvis - EBC
Alvis - EBC

AMC - EBC
AMC - EBC

Anadol - EBC
Anadol - EBC

Andoria - EBC
Andoria - EBC

Apollo - EBC
Apollo - EBC

ARO - EBC
ARO - EBC

Artega - EBC
Artega - EBC

Asia Motors - EBC
Asia Motors - EBC

Aston Martin - EBC
Aston Martin - EBC

Audi - EBC
Audi - EBC

Austin - EBC
Austin - EBC

Austin-Healey - EBC
Austin-Healey - EBC

Auto Union - EBC
Auto Union - EBC

Autobianchi - EBC
Autobianchi - EBC

Autozam - EBC
Autozam - EBC

Auverland - EBC
Auverland - EBC

Bahman - EBC
Bahman - EBC

Baic - EBC
Baic - EBC

Barkas - EBC
Barkas - EBC

Bedford - EBC
Bedford - EBC

Bentley - EBC
Bentley - EBC

Bertone - EBC
Bertone - EBC

Besturn (Faw) - EBC
Besturn (Faw) - EBC

Bio Auto - EBC
Bio Auto - EBC

Bitter - EBC
Bitter - EBC

Bluecar - EBC
Bluecar - EBC

BMW - EBC
BMW - EBC

Bmw (Brilliance) - EBC
Bmw (Brilliance) - EBC

Bogdan - EBC
Bogdan - EBC

Bond - EBC
Bond - EBC

Borgward - EBC
Borgward - EBC

Brilliance - EBC
Brilliance - EBC

Bristol - EBC
Bristol - EBC

Bugatti - EBC
Bugatti - EBC

Buick - EBC
Buick - EBC

Cadillac - EBC
Cadillac - EBC

Callaway - EBC
Callaway - EBC

Carbodies - EBC
Carbodies - EBC

Casalini - EBC
Casalini - EBC

Caterham - EBC
Caterham - EBC

Cea3 (Seaz) - EBC
Cea3 (Seaz) - EBC

Changan - EBC
Changan - EBC

Changfeng - EBC
Changfeng - EBC

Chatenet - EBC
Chatenet - EBC

Checker - EBC
Checker - EBC

Chery - EBC
Chery - EBC

Chevrolet - EBC
Chevrolet - EBC

Chevrolet (Sgm) - EBC
Chevrolet (Sgm) - EBC

Chrysler - EBC
Chrysler - EBC

Citroën - EBC
Citroën - EBC

Cupra - EBC
Cupra - EBC

Dacia - EBC
Dacia - EBC

Daewoo - EBC
Daewoo - EBC

DAF - EBC
DAF - EBC

Daihatsu - EBC
Daihatsu - EBC

Daimler - EBC
Daimler - EBC

Dallas - EBC
Dallas - EBC

Datsun - EBC
Datsun - EBC

De La Chapelle - EBC
De La Chapelle - EBC

De Lorean - EBC
De Lorean - EBC

De Tomaso - EBC
De Tomaso - EBC

Derways - EBC
Derways - EBC

Dfsk - EBC
Dfsk - EBC

Dodge - EBC
Dodge - EBC

Dongfeng (Dfac) - EBC
Dongfeng (Dfac) - EBC

Donkervoort - EBC
Donkervoort - EBC

DS - EBC
DS - EBC

Ds (Capsa) - EBC
Ds (Capsa) - EBC

Eagle - EBC
Eagle - EBC

Ebro - EBC
Ebro - EBC

Effedi - EBC
Effedi - EBC

Emgrand - EBC
Emgrand - EBC

Emgrand (Geely) - EBC
Emgrand (Geely) - EBC

Englon - EBC
Englon - EBC

Eunos - EBC
Eunos - EBC

Faw (Tianjin) - EBC
Faw (Tianjin) - EBC

Ferrari - EBC
Ferrari - EBC

Fiat - EBC
Fiat - EBC

Fisker - EBC
Fisker - EBC

Ford - EBC
Ford - EBC

Ford Asia/Oceania - EBC
Ford Asia/Oceania - EBC

Ford Australia - EBC
Ford Australia - EBC

Foton - EBC
Foton - EBC

Freightliner - EBC
Freightliner - EBC

FSO - EBC
FSO - EBC

GAZ - EBC
GAZ - EBC

Geely - EBC
Geely - EBC

Genesis - EBC
Genesis - EBC

Geo - EBC
Geo - EBC

German E-Cars - EBC
German E-Cars - EBC

Ginetta - EBC
Ginetta - EBC

Glas - EBC
Glas - EBC

Gleagle - EBC
Gleagle - EBC

GMC - EBC
GMC - EBC

GME - EBC
GME - EBC

Golden Dragon - EBC
Golden Dragon - EBC

Gonow - EBC
Gonow - EBC

Gonow (Gac) - EBC
Gonow (Gac) - EBC

Goupil - EBC
Goupil - EBC

GREAT WALL - EBC
GREAT WALL - EBC

Grecav - EBC
Grecav - EBC

Groz - EBC
Groz - EBC

Gumpert - EBC
Gumpert - EBC

Hafei - EBC
Hafei - EBC

Haima (Faw) - EBC
Haima (Faw) - EBC

Haima (Zhengzhou) - EBC
Haima (Zhengzhou) - EBC

Haval - EBC
Haval - EBC

Hillman - EBC
Hillman - EBC

Hindustan - EBC
Hindustan - EBC

Hobbycar - EBC
Hobbycar - EBC

Holden - EBC
Holden - EBC

Honda - EBC
Honda - EBC

Honda (Gac) - EBC
Honda (Gac) - EBC

Huanghai - EBC
Huanghai - EBC

Hummer - EBC
Hummer - EBC

Hyundai - EBC
Hyundai - EBC

Indigo - EBC
Indigo - EBC

Infiniti - EBC
Infiniti - EBC

Innocenti - EBC
Innocenti - EBC

Iran Khodro (Ikco) - EBC
Iran Khodro (Ikco) - EBC

Irmscher - EBC
Irmscher - EBC

Isdera - EBC
Isdera - EBC

Isuzu - EBC
Isuzu - EBC

Iveco - EBC
Iveco - EBC

IZH - EBC
IZH - EBC

Jaguar - EBC
Jaguar - EBC

Jaguar (Chery) - EBC
Jaguar (Chery) - EBC

Jeep - EBC
Jeep - EBC

Jensen - EBC
Jensen - EBC

Jiangling Landwind - EBC
Jiangling Landwind - EBC

Jinbei - EBC
Jinbei - EBC

Karsan - EBC
Karsan - EBC

Kia - EBC
Kia - EBC

Koenigsegg - EBC
Koenigsegg - EBC

KTM - EBC
KTM - EBC

Lada - EBC
Lada - EBC

Lamborghini - EBC
Lamborghini - EBC

Lancia - EBC
Lancia - EBC

Land Rover - EBC
Land Rover - EBC

LDV - EBC
LDV - EBC

Levc - EBC
Levc - EBC

Lexus - EBC
Lexus - EBC

Lifan - EBC
Lifan - EBC

Ligier - EBC
Ligier - EBC

Lincoln - EBC
Lincoln - EBC

Lloyd - EBC
Lloyd - EBC

Lotus - EBC
Lotus - EBC

LTI - EBC
LTI - EBC

Luaz - EBC
Luaz - EBC

Luxgen - EBC
Luxgen - EBC

Mahindra - EBC
Mahindra - EBC

MAN - EBC
MAN - EBC

Marcos - EBC
Marcos - EBC

Martin Motors - EBC
Martin Motors - EBC

Maruti - EBC
Maruti - EBC

Maruti Suzuki - EBC
Maruti Suzuki - EBC

Maserati - EBC
Maserati - EBC

Maxus - EBC
Maxus - EBC

Maybach - EBC
Maybach - EBC

Mazda - EBC
Mazda - EBC

Mclaren - EBC
Mclaren - EBC

Mega - EBC
Mega - EBC

Mercedes - EBC
Mercedes - EBC

Mercury - EBC
Mercury - EBC

Metrocab - EBC
Metrocab - EBC

MG - EBC
MG - EBC

Mg (Nanjing) - EBC
Mg (Nanjing) - EBC

Mia Electric - EBC
Mia Electric - EBC

Microcar - EBC
Microcar - EBC

Middlebridge - EBC
Middlebridge - EBC

Minelli - EBC
Minelli - EBC

Mini - EBC
Mini - EBC

Mitsubishi - EBC
Mitsubishi - EBC

Mitsuoka - EBC
Mitsuoka - EBC

Morgan - EBC
Morgan - EBC

Morris - EBC
Morris - EBC

Moskvich - EBC
Moskvich - EBC

Mpm Motors - EBC
Mpm Motors - EBC

Nissan - EBC
Nissan - EBC

Nissan (Dfac) - EBC
Nissan (Dfac) - EBC

NOBLE - EBC
NOBLE - EBC

NSU - EBC
NSU - EBC

Oldsmobile - EBC
Oldsmobile - EBC

Oltcit - EBC
Oltcit - EBC

Opel - EBC
Opel - EBC

Osca - EBC
Osca - EBC

Oullim - EBC
Oullim - EBC

Pagani - EBC
Pagani - EBC

Panoz - EBC
Panoz - EBC

Panther - EBC
Panther - EBC

Paykan - EBC
Paykan - EBC

Perodua - EBC
Perodua - EBC

Peugeot - EBC
Peugeot - EBC

PGO - EBC
PGO - EBC

Piaggio - EBC
Piaggio - EBC

Pininfarina - EBC
Pininfarina - EBC

Plymouth - EBC
Plymouth - EBC

Polaris - EBC
Polaris - EBC

Polestar - EBC
Polestar - EBC

Pontiac - EBC
Pontiac - EBC

Porsche - EBC
Porsche - EBC

Premier - EBC
Premier - EBC

Proton - EBC
Proton - EBC

Puch - EBC
Puch - EBC

Ranger - EBC
Ranger - EBC

Ravon - EBC
Ravon - EBC

Rayton Fissore - EBC
Rayton Fissore - EBC

Reliant - EBC
Reliant - EBC

Renault - EBC
Renault - EBC

Reva (Mahindra) - EBC
Reva (Mahindra) - EBC

Riley - EBC
Riley - EBC

Rolls-Royce - EBC
Rolls-Royce - EBC

Romanital - EBC
Romanital - EBC

Rover - EBC
Rover - EBC

RUF - EBC
RUF - EBC

Saab - EBC
Saab - EBC

Saipa - EBC
Saipa - EBC

Samsung - EBC
Samsung - EBC

Santana - EBC
Santana - EBC

SAO - EBC
SAO - EBC

Saturn - EBC
Saturn - EBC

Scion - EBC
Scion - EBC

Seat - EBC
Seat - EBC

Shelby - EBC
Shelby - EBC

Shuanghuan - EBC
Shuanghuan - EBC

Sipani - EBC
Sipani - EBC

Skoda - EBC
Skoda - EBC

Smart - EBC
Smart - EBC

Spania Gta - EBC
Spania Gta - EBC

Spectre - EBC
Spectre - EBC

Spyker - EBC
Spyker - EBC

Ssangyong - EBC
Ssangyong - EBC

Standard - EBC
Standard - EBC

Stanguellini - EBC
Stanguellini - EBC

Steyr - EBC
Steyr - EBC

Streetscooter - EBC
Streetscooter - EBC

Subaru - EBC
Subaru - EBC

Sunbeam - EBC
Sunbeam - EBC

Suzuki - EBC
Suzuki - EBC

Tagaz - EBC
Tagaz - EBC

Talbot - EBC
Talbot - EBC

Tata - EBC
Tata - EBC

Tazzari - EBC
Tazzari - EBC

Tesla - EBC
Tesla - EBC

Think - EBC
Think - EBC

Tofas - EBC
Tofas - EBC

Toyota - EBC
Toyota - EBC

Toyota (Faw) - EBC
Toyota (Faw) - EBC

Toyota (Gac) - EBC
Toyota (Gac) - EBC

Trabant - EBC
Trabant - EBC

Triumph - EBC
Triumph - EBC

TVR - EBC
TVR - EBC

UAZ - EBC
UAZ - EBC

UMM - EBC
UMM - EBC

Uz-Daewoo - EBC
Uz-Daewoo - EBC

Vauxhall - EBC
Vauxhall - EBC

Vector - EBC
Vector - EBC

VEM - EBC
VEM - EBC

Venturi - EBC
Venturi - EBC

Victory Auto - EBC
Victory Auto - EBC

Vm 77 - EBC
Vm 77 - EBC

Volvo - EBC
Volvo - EBC

Vortex - EBC
Vortex - EBC

Vuhl - EBC
Vuhl - EBC

VW - EBC
VW - EBC

Wartburg - EBC
Wartburg - EBC

Westfield - EBC
Westfield - EBC

Wiesmann - EBC
Wiesmann - EBC

Wolseley - EBC
Wolseley - EBC

Yuejin - EBC
Yuejin - EBC

Yugo - EBC
Yugo - EBC

Yulon - EBC
Yulon - EBC

Zamyad - EBC
Zamyad - EBC

Zarooq - EBC
Zarooq - EBC

Zastava - EBC
Zastava - EBC

ZAZ - EBC
ZAZ - EBC

Zenos Cars - EBC
Zenos Cars - EBC

Zhongxing (Auto) - EBC
Zhongxing (Auto) - EBC

ZIL - EBC
ZIL - EBC

Zuendapp - EBC
Zuendapp - EBC


Redstuff Ceramic - Σειρά 3000 - για αυτοκίνητα με υψηλές βελτιώσεις και γρήγορη οδήγηση στο δρόμο

Τύπος Superstreet για αυτοκίνητα πάνω από 200 bhp και ταχύτατη οδήγηση στο δρόμο

Το συγκεκριμένο υλικό είναι μια ένωση που χρησιμοποιείται στα φρένα και βασίζεται σε ίνες Kevlar, έχει δε βελτιωμένη με κεραμικά σωματίδια. Εάν έχετε ήδη δοκιμάσει το EBC redstuff (προ-κεραμική ένωση), τότε γνωρίζετε ότι πρόκειται για ένα υλικό το οποίο είναι έτη φωτός μπροστά. Έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, φρενάρει καλύτερα και παράγει λιγότερο θόρυβο. Πρόκειται για τακάκι με μικρό δείκτη φθοράς, επομένως οι χρόνοι που απαιτούνται για το στρώσιμο είναι δυνατόν να φθάσουν και τα 1000 μίλια, οπότε οι οδηγοί θα πρέπει να επιδεικνύουν υπομονή έως ότου το τακάκι πάρει το σχήμα του δίσκου τους (δίσκος φρένου).
Πρόκειται για ένα πραγματικά εντυπωσιακό τακάκι ταχείας οδήγησης για επανειλημμένη και βαριά πέδηση. Εκλύει κατά πολύ μικρότερο ποσοστό σκόνης συγκριτικά με τα τακάκια ημιμεταλλικής σύνθεσης και έχει αποδειχθεί ότι σταματά ένα επιβατικό αυτοκίνητο/sedan/μεσαίο σπορ αυτοκίνητο/hot hatch κατά 13 μέτρα ταχύτερα από τα τακάκια που παρέχονται ως αρχικός εξοπλισμός, από τα 160 χλμ/ω. Διαθέτει επικάλυψη επιφανείας EBC Brake-In η οποία προετοιμάζει την επιφάνεια του δίσκου και επιταχύνει το στρώσιμο του τακακιού. Ονομαστικός συντελεστής τριβής 0,5 με μείωση κατά 50% περίπου της σκόνης συγκριτικά με άλλα τακάκια.


Τακάκια φρένων EBC Yellowstuff - Σειρά 4000 "R" - Τακάκι πλήρους αγωνιστικής χρήσης

Τακάκια υπερυψηλής τριβής για αγωνιστική χρήση, αλλά απολύτως ασφαλή για χρήση στο δρόμο (Σύνθεση 1846).

Αν και υλικό πλήρους αγωνιστικής χρήσης με αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και πολύ καλή διάρκεια ζωής όσον αφορά το βαθμό φθοράς, η συγκεκριμένη νέα σύνθεση σηματοδοτεί τη νέα τάση στην κατασκευή ενώσεων υλικών που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή τακακιών φρένων αγωνιστικού τύπου, τα οποία θα μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν και στον αυτοκινητόδρομο. Το δάγκωμα υπό συνθήκες κρύου είναι υπέροχο και ασύνηθες στα υλικά αγωνιστικών επιδόσεων (συνήθως απαιτείται προθέρμανση), αυτό είναι που κάνει το συγκεκριμένο τακάκι ασφαλές για χρήση στο δρόμο αλλά και στην πίστα. Η συγκεκριμένη νέα σύνθεση ήδη χρησιμοποιείται από πολλούς οδηγούς σε πρωταθλήματα αγώνων ταχύτητας και σε ράλι και αποτελεί ορόσημο στην ανάπτυξη υλικών για χρήση στα τακάκια φρένων. Ονομαστικός συντελεστής τριβής 0,5 με μηδενικό βαθμό ζημίας δίσκου και παρόμοιες τιμές έκλυσης σκόνης με τα αρχικά τακάκια.



Brake Pads - EBC, EBC Redstuff Ceramic - 3000 Series - For Highly Tuned Cars and Fast Street

Superstreet formula for cars above 200bhp and fastest street driving

This material is a Kevlar fibre based brake compound enhanced with ceramic particles. Redstuff is a truly impressive fast road pad for repeated heavy braking. Redstuff emits far less dust than semi-metallic pads and has been proven to stop a passenger car/sedan/sport compact/hot hatch 13 metres quicker than OEM pads from 100mph/160kph. Features EBC Brake-In surface coating which conditions rotor surface and accelerates pad bed-in. Nominal friction coefficient 0.5 with approx. 50% dust reduction compared to other pads.


Τακάκια - EBC, EBC Yellowstuff - 4000 "R" Series - Full Race Pad

Ultra high friction pads for race use but perfectly safe for street use (Formula 1846).

Although a full race material and capable of high temperature use with very good wear life, this new formulation Yellowstuff sets a new trend in race type brake pad compounds that can be used on the highway. The bite from cold is superb which is uncommon with race materials (normally requiring warm-up) and makes Yellowstuff brake pads can be safely used on both street and track. This new formulation has been used by numerous championship race and rally drivers and is truly a milestone in brake pad material development. Nominal friction coefficient 0.5 with zero rotor damage and similar dust to original pads


Το δισκόφρενο ή φρένο δίσκου είναι μια τροχοπέδη που επιβραδύνει την περιστροφή του τροχού από την τριβή που προκαλείται από την πίεση τα τακάκια των φρένων κατά δισκόφρενο με ένα σύνολο δαγκάνες. Ο δίσκος φρένων (ή στροφείο στα Αγγλικά) είναι συνήθως φτιαγμένο από χυτοσίδηρο, αλλά μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να είναι κατασκευασμένα από σύνθετα υλικά, όπως η ενισχυμένη άνθρακα-άνθρακα ή σύνθετα κεραμικά υλικά. Αυτό συνδέεται με τον τροχό και / ή τον άξονα. Για να σταματήσετε τον τροχό, υλικά τριβής με τη μορφή τακάκια φρένων, τοποθετημένο σε μια συσκευή που ονομάζεται δαγκάνες, αναγκάζεται μηχανικά, υδραυλικά, πνευματικά ή ηλεκτρομαγνητικά και στις δύο πλευρές του δίσκου. Η τριβή προκαλεί το δίσκο και συνημμένο τροχό για να επιβραδύνει ή να σταματήσει. Φρένα μετατρέπουν τη θερμότητα σε κίνηση, αν και τα φρένα να πάρει πάρα πολύ καυτό, γίνονται λιγότερο αποτελεσματικές, ένα φαινόμενο γνωστό ως φρένο στο ξεθώριασμα.

Φρένο ανάπτυξη και τη χρήση δίσκων ξεκίνησε στην Αγγλία το 1890. Το πρώτο δαγκάνα τύπου δισκόφρενα αυτοκινήτων κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τον Frederick William Lanchester στο Birmingham, Ηνωμένο Βασίλειο εργοστάσιο του το 1902 και χρησιμοποιείται με επιτυχία σε Lanchester αυτοκίνητα. Ωστόσο, η περιορισμένη επιλογή των μετάλλων κατά την περίοδο αυτή, σήμαινε ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει χαλκό ως μέσου πέδησης που ενεργεί στο δίσκο. Η κακή κατάσταση των δρόμων αυτή τη στιγμή, δεν υπερβαίνει το σκονισμένο, δύσβατα μονοπάτια, σήμαινε ότι ο χαλκός φόρεσε γρήγορα κάνοντας το σύστημα δισκόφρενων μη βιώσιμα (όπως καταγράφεται στο Legacy Lanchester). Πήρε άλλο μισό αιώνα για την καινοτομία του να υιοθετηθεί ευρέως.

Σε σύγκριση με ταμπούρα, δισκόπλακες προσφέρουν διακοπή καλύτερη απόδοση, επειδή ο δίσκος φρένων είναι πιο εύκολα ψύχεται. Ως συνέπεια δισκόφρενα είναι λιγότερο επιρρεπείς στον "Fade φρένο που προκαλούνται όταν τα εξαρτήματα φρένων υπερθερμανθεί? Και δισκόφρενα ανακάμψει πιο γρήγορα από την εμβάπτιση (υγρά φρένων είναι λιγότερο αποτελεσματική). Τα περισσότερα σχέδια τύμπανο φρένων έχουν τουλάχιστον ένας κορυφαίος παπούτσι, το οποίο δίνει μια σερβο-αποτελέσματος? Δείτε προηγούμενα / ακόλουθα κενά τύμπανο φρένων. Αντίθετα, ο δίσκος φρένων δεν έχει αυτο-σέρβο αποτέλεσμα και της δύναμης πέδησης είναι πάντα ανάλογη με την πίεση που ασκείται στο τακάκι από το σύστημα πέδησης μέσω οποιουδήποτε υποβοήθηση των φρένων, πεντάλ φρένων ή του μοχλού, αυτό τείνει να δώσει στον οδηγό την καλύτερη "αίσθηση "για να αποφευχθεί επικείμενη κατάρρευση. Τα τύμπανα είναι επίσης επιρρεπείς σε "καμπάνα μάσημα, και παγίδα φοριέται υλικό επένδυσης εντός της συνέλευσης, οι δύο αιτίες των διάφορων προβλημάτων πέδησης.

Δίσκοι φρένων ήταν πιο δημοφιλής σπορ αυτοκίνητα, όταν εισήχθησαν για πρώτη φορά, δεδομένου ότι τα οχήματα αυτά είναι πιο απαιτητικοί σχετικά με την απόδοση των φρένων. Δίσκοι φρένων έχουν γίνει πλέον η πιο κοινή μορφή στα περισσότερα επιβατικά οχήματα, αν και πολλοί (κυρίως ελαφρά οχήματα βάρους) χρησιμοποιούν φρένα με ταμπούρα στους πίσω τροχούς για να κρατήσει το κόστος και το βάρος κάτω καθώς και να απλουστευθούν οι διατάξεις για χειρόφρενο. Δεδομένου ότι τα μπροστινά φρένα εκτελούν το μεγαλύτερο μέρος της δύναμης πέδησης, αυτό μπορεί να είναι ένας λογικός συμβιβασμός.

Δίσκοι φρένων μπορεί επίσης να αυλακωμένο, όπου τα ρηχά κανάλια επεξεργαστούν στο δίσκο για να βοηθήσει στην απομάκρυνση της σκόνης και αερίου. Χάραξης είναι η προτιμώμενη μέθοδος στο πιο αγωνιστικά περιβάλλοντα για την άρση του φυσικού αερίου και νερού και να Σβήνουμε τα τακάκια των φρένων. Ορισμένοι δίσκοι τόσο διάτρητοι και σχισμένο. Οι δίσκοι με εγκοπή γενικά δεν χρησιμοποιούνται σε συμβατικά οχήματα, επειδή γρήγορα φθαρούν τα τακάκια των φρένων? Ωστόσο, η αφαίρεση του υλικού είναι ευεργετική για τα οχήματα αγώνα, δεδομένου ότι διατηρεί την μαλακά μαξιλάρια και αποφεύγει υαλοποίηση των επιφανειών τους.

Ως τρόπος για την αποφυγή θερμικής καταπόνησης, τις ρωγμές και στρέβλωση, ο δίσκος έχει τοποθετηθεί πολλές φορές σε μισή χαλαρό τρόπο με τον κόμβο με χοντρή οδόντωση. Αυτό επιτρέπει στο δίσκο να επεκταθεί σε ένα ελεγχόμενο συμμετρικό τρόπο και με λιγότερες ανεπιθύμητες μεταφορά θερμότητας προς το κέντρο.
Στο δρόμο, διάτρητοι ή σχισμένο δίσκοι εξακολουθούν να έχουν μια θετική επίδραση σε υγρές συνθήκες, επειδή οι τρύπες ή σχισμές εμποδίζουν μια ταινία του νερού δημιουργώντας μεταξύ του δίσκου και τα μαξιλάρια. Cross-διάτρητους δίσκους μπορεί τελικά να σπάσει τις τρύπες οφείλεται σε κόπωση του μετάλλου. Σταυρός διάτρητους φρένα που έχουν κατασκευαστεί ή κακώς εκτεθεί σε υψηλές πιέσεις θα σπάσει πολύ πιο γρήγορα και πιο σοβαρά.


Part Filter