EBC Τακάκια, Δισκόπλακες, Φρένα, Brakes
EBC Φρένα, EBC Greenstuff τακάκια, EBC Redstuff τακάκια, EBC
Yellowstuff τακάκια, EBC Turbo Groove δισκόπλακες και EBC
Ultimax δισκόπλακες.Η EBC είναι η πιο δημοφιλής κατασκευάστρια
βελτιωτικών φρένων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η EBC εχει το
μεγαλύτερο εύρος σε τακάκια φρένων και δίσκους από κάθε
κατασκευαστή
Redstuff Ceramic - Σειρά 3000 - για αυτοκίνητα με υψηλές βελτιώσεις και
γρήγορη οδήγηση στο δρόμο
Τύπος Superstreet για αυτοκίνητα πάνω από 200 bhp και ταχύτατη οδήγηση στο δρόμο
Το συγκεκριμένο υλικό είναι μια ένωση που χρησιμοποιείται στα φρένα και
βασίζεται σε ίνες Kevlar, έχει δε βελτιωμένη με κεραμικά σωματίδια. Εάν έχετε
ήδη δοκιμάσει το EBC redstuff (προ-κεραμική ένωση), τότε γνωρίζετε ότι πρόκειται
για ένα υλικό το οποίο είναι έτη φωτός μπροστά. Έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής,
φρενάρει καλύτερα και παράγει λιγότερο θόρυβο. Πρόκειται για τακάκι με μικρό
δείκτη φθοράς, επομένως οι χρόνοι που απαιτούνται για το στρώσιμο είναι δυνατόν
να φθάσουν και τα 1000 μίλια, οπότε οι οδηγοί θα πρέπει να επιδεικνύουν υπομονή
έως ότου το τακάκι πάρει το σχήμα του δίσκου τους (δίσκος φρένου).
Πρόκειται για ένα πραγματικά εντυπωσιακό τακάκι ταχείας οδήγησης για
επανειλημμένη και βαριά πέδηση. Εκλύει κατά πολύ μικρότερο ποσοστό σκόνης
συγκριτικά με τα τακάκια ημιμεταλλικής σύνθεσης και έχει αποδειχθεί ότι σταματά
ένα επιβατικό αυτοκίνητο/sedan/μεσαίο σπορ αυτοκίνητο/hot hatch κατά 13 μέτρα
ταχύτερα από τα τακάκια που παρέχονται ως αρχικός εξοπλισμός, από τα 160 χλμ/ω.
Διαθέτει επικάλυψη επιφανείας EBC Brake-In η οποία προετοιμάζει την επιφάνεια
του δίσκου και επιταχύνει το στρώσιμο του τακακιού. Ονομαστικός συντελεστής
τριβής 0,5 με μείωση κατά 50% περίπου της σκόνης συγκριτικά με άλλα τακάκια.
Τακάκια υπερυψηλής τριβής για αγωνιστική χρήση, αλλά απολύτως ασφαλή για χρήση
στο δρόμο (Σύνθεση 1846).
Αν και υλικό πλήρους αγωνιστικής χρήσης με αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και
πολύ καλή διάρκεια ζωής όσον αφορά το βαθμό φθοράς, η συγκεκριμένη νέα σύνθεση
σηματοδοτεί τη νέα τάση στην κατασκευή ενώσεων υλικών που χρησιμοποιούνται στην
κατασκευή τακακιών φρένων αγωνιστικού τύπου, τα οποία θα μπορούν όμως να
χρησιμοποιηθούν και στον αυτοκινητόδρομο. Το δάγκωμα υπό συνθήκες κρύου είναι
υπέροχο και ασύνηθες στα υλικά αγωνιστικών επιδόσεων (συνήθως απαιτείται
προθέρμανση), αυτό είναι που κάνει το συγκεκριμένο τακάκι ασφαλές για χρήση στο
δρόμο αλλά και στην πίστα. Η συγκεκριμένη νέα σύνθεση ήδη χρησιμοποιείται από
πολλούς οδηγούς σε πρωταθλήματα αγώνων ταχύτητας και σε ράλι και αποτελεί
ορόσημο στην ανάπτυξη υλικών για χρήση στα τακάκια φρένων. Ονομαστικός
συντελεστής τριβής 0,5 με μηδενικό βαθμό ζημίας δίσκου και παρόμοιες τιμές
έκλυσης σκόνης με τα αρχικά τακάκια.
Brake Pads - EBC, EBC Redstuff Ceramic - 3000 Series - For Highly Tuned Cars
and Fast Street
Superstreet formula for cars above 200bhp and fastest street driving
This material is a Kevlar fibre based brake compound enhanced with ceramic
particles. Redstuff is a truly impressive fast road pad for repeated heavy
braking. Redstuff emits far less dust than semi-metallic pads and has been
proven to stop a passenger car/sedan/sport compact/hot hatch 13 metres quicker
than OEM pads from 100mph/160kph. Features EBC Brake-In surface coating which
conditions rotor surface and accelerates pad bed-in. Nominal friction
coefficient 0.5 with approx. 50% dust reduction compared to other pads.
Τακάκια - EBC, EBC Yellowstuff - 4000 "R" Series - Full Race Pad
Ultra high friction pads for race use but perfectly safe for street use (Formula
1846).
Although a full race material and capable of high temperature use with very good
wear life, this new formulation Yellowstuff sets a new trend in race type brake
pad compounds that can be used on the highway. The bite from cold is superb
which is uncommon with race materials (normally requiring warm-up) and makes
Yellowstuff brake pads can be safely used on both street and track. This new
formulation has been used by numerous championship race and rally drivers and is
truly a milestone in brake pad material development. Nominal friction
coefficient 0.5 with zero rotor damage and similar dust to original pads
Το δισκόφρενο ή φρένο δίσκου είναι μια τροχοπέδη που επιβραδύνει την
περιστροφή του τροχού από την τριβή που προκαλείται από την πίεση τα τακάκια των
φρένων κατά δισκόφρενο με ένα σύνολο δαγκάνες. Ο δίσκος φρένων (ή στροφείο στα
Αγγλικά) είναι συνήθως φτιαγμένο από χυτοσίδηρο, αλλά μπορεί σε ορισμένες
περιπτώσεις να είναι κατασκευασμένα από σύνθετα υλικά, όπως η ενισχυμένη
άνθρακα-άνθρακα ή σύνθετα κεραμικά υλικά. Αυτό συνδέεται με τον τροχό και / ή
τον άξονα. Για να σταματήσετε τον τροχό, υλικά τριβής με τη μορφή τακάκια φρένων,
τοποθετημένο σε μια συσκευή που ονομάζεται δαγκάνες, αναγκάζεται μηχανικά,
υδραυλικά, πνευματικά ή ηλεκτρομαγνητικά και στις δύο πλευρές του δίσκου. Η
τριβή προκαλεί το δίσκο και συνημμένο τροχό για να επιβραδύνει ή να σταματήσει.
Φρένα μετατρέπουν τη θερμότητα σε κίνηση, αν και τα φρένα να πάρει πάρα πολύ
καυτό, γίνονται λιγότερο αποτελεσματικές, ένα φαινόμενο γνωστό ως φρένο στο
ξεθώριασμα.
Φρένο ανάπτυξη και τη χρήση δίσκων ξεκίνησε στην Αγγλία το 1890. Το πρώτο
δαγκάνα τύπου δισκόφρενα αυτοκινήτων κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από
τον Frederick William Lanchester στο Birmingham, Ηνωμένο Βασίλειο εργοστάσιο του
το 1902 και χρησιμοποιείται με επιτυχία σε Lanchester αυτοκίνητα. Ωστόσο, η
περιορισμένη επιλογή των μετάλλων κατά την περίοδο αυτή, σήμαινε ότι έπρεπε να
χρησιμοποιήσει χαλκό ως μέσου πέδησης που ενεργεί στο δίσκο. Η κακή κατάσταση
των δρόμων αυτή τη στιγμή, δεν υπερβαίνει το σκονισμένο, δύσβατα μονοπάτια,
σήμαινε ότι ο χαλκός φόρεσε γρήγορα κάνοντας το σύστημα δισκόφρενων μη βιώσιμα (όπως
καταγράφεται στο Legacy Lanchester). Πήρε άλλο μισό αιώνα για την καινοτομία του
να υιοθετηθεί ευρέως.
Σε σύγκριση με ταμπούρα, δισκόπλακες προσφέρουν διακοπή καλύτερη απόδοση, επειδή
ο δίσκος φρένων είναι πιο εύκολα ψύχεται. Ως συνέπεια δισκόφρενα είναι λιγότερο
επιρρεπείς στον "Fade φρένο που προκαλούνται όταν τα εξαρτήματα φρένων
υπερθερμανθεί? Και δισκόφρενα ανακάμψει πιο γρήγορα από την εμβάπτιση (υγρά
φρένων είναι λιγότερο αποτελεσματική). Τα περισσότερα σχέδια τύμπανο φρένων
έχουν τουλάχιστον ένας κορυφαίος παπούτσι, το οποίο δίνει μια
σερβο-αποτελέσματος? Δείτε προηγούμενα / ακόλουθα κενά τύμπανο φρένων. Αντίθετα,
ο δίσκος φρένων δεν έχει αυτο-σέρβο αποτέλεσμα και της δύναμης πέδησης είναι
πάντα ανάλογη με την πίεση που ασκείται στο τακάκι από το σύστημα πέδησης μέσω
οποιουδήποτε υποβοήθηση των φρένων, πεντάλ φρένων ή του μοχλού, αυτό τείνει να
δώσει στον οδηγό την καλύτερη "αίσθηση "για να αποφευχθεί επικείμενη κατάρρευση.
Τα τύμπανα είναι επίσης επιρρεπείς σε "καμπάνα μάσημα, και παγίδα φοριέται
υλικό επένδυσης εντός της συνέλευσης, οι δύο αιτίες των διάφορων προβλημάτων
πέδησης.
Δίσκοι φρένων ήταν πιο δημοφιλής σπορ αυτοκίνητα, όταν εισήχθησαν για πρώτη φορά,
δεδομένου ότι τα οχήματα αυτά είναι πιο απαιτητικοί σχετικά με την απόδοση των
φρένων. Δίσκοι φρένων έχουν γίνει πλέον η πιο κοινή μορφή στα περισσότερα
επιβατικά οχήματα, αν και πολλοί (κυρίως ελαφρά οχήματα βάρους) χρησιμοποιούν
φρένα με ταμπούρα στους πίσω τροχούς για να κρατήσει το κόστος και το βάρος κάτω
καθώς και να απλουστευθούν οι διατάξεις για χειρόφρενο. Δεδομένου ότι τα
μπροστινά φρένα εκτελούν το μεγαλύτερο μέρος της δύναμης πέδησης, αυτό μπορεί να
είναι ένας λογικός συμβιβασμός.
Δίσκοι φρένων μπορεί επίσης να αυλακωμένο, όπου τα ρηχά κανάλια επεξεργαστούν
στο δίσκο για να βοηθήσει στην απομάκρυνση της σκόνης και αερίου. Χάραξης είναι
η προτιμώμενη μέθοδος στο πιο αγωνιστικά περιβάλλοντα για την άρση του φυσικού
αερίου και νερού και να Σβήνουμε τα τακάκια των φρένων. Ορισμένοι δίσκοι τόσο
διάτρητοι και σχισμένο. Οι δίσκοι με εγκοπή γενικά δεν χρησιμοποιούνται σε
συμβατικά οχήματα, επειδή γρήγορα φθαρούν τα τακάκια των φρένων? Ωστόσο, η
αφαίρεση του υλικού είναι ευεργετική για τα οχήματα αγώνα, δεδομένου ότι
διατηρεί την μαλακά μαξιλάρια και αποφεύγει υαλοποίηση των επιφανειών τους.
Ως τρόπος για την αποφυγή θερμικής καταπόνησης, τις ρωγμές και στρέβλωση, ο
δίσκος έχει τοποθετηθεί πολλές φορές σε μισή χαλαρό τρόπο με τον κόμβο με χοντρή
οδόντωση. Αυτό επιτρέπει στο δίσκο να επεκταθεί σε ένα ελεγχόμενο συμμετρικό
τρόπο και με λιγότερες ανεπιθύμητες μεταφορά θερμότητας προς το κέντρο.
Στο δρόμο, διάτρητοι ή σχισμένο δίσκοι εξακολουθούν να έχουν μια θετική επίδραση
σε υγρές συνθήκες, επειδή οι τρύπες ή σχισμές εμποδίζουν μια ταινία του νερού
δημιουργώντας μεταξύ του δίσκου και τα μαξιλάρια. Cross-διάτρητους δίσκους
μπορεί τελικά να σπάσει τις τρύπες οφείλεται σε κόπωση του μετάλλου. Σταυρός
διάτρητους φρένα που έχουν κατασκευαστεί ή κακώς εκτεθεί σε υψηλές πιέσεις θα
σπάσει πολύ πιο γρήγορα και πιο σοβαρά.