Racing/Sport Τακάκια
Εργοστασιακά Τακάκια
Σωληνάκια Φρένων
Υγρά Φρένων
We get a lot of people asking for "soft" brake pads
We ask the customer what do they mean by soft and the general the reply is,
"you know, brake pads that are not hard".
We assume the customer means brake pads which do not contain metal, in the
brake pad compound.
In this case, most if not all of the brake pads available these days, for
cars at least, would be classed as "soft" brake pads.
Sure, there still exists brake pads which uses metal but I have never seen a
pad with metal, designed for road use.
These days, brake pad technology is very good. To get good friction, at high
temperatures, metal is not needed, more ceramic and aramid materials give good
friction at extremely high temperatures. The benefit of new materials over the
old, is that they do not wear discs out so quickly. The speed at which you need
to change your brake discs, is more down to how the car is driven, than the
brake pads. A driver who uses the brake a lot, will need to change brake pads
and brake discs more often. It's logical.
In short, in our opinion, asking for "soft" brake pads is irrelevant, with
today's technology. Brake pads for road cars will have good life (if they are
from a good brand like Ferodo) and will give excellent stopping power, even when
hot.
Παίρνουμε πολλούς ανθρώπους που ζητούν "μαλακά" τακάκια
Ζητούμε από τον πελάτη τι εννοούν με μαλακό και ο στρατηγός είναι η απάντηση,
"Ξέρετε, τα τακάκια που δεν είναι σκληρά".
Υποθέτουμε ότι ο πελάτης σημαίνει τακάκια τα οποία δεν περιέχουν μέταλλο,
στην ένωση του ταμπόν φρένων.
Σε αυτή την περίπτωση, οι περισσότεροι αν όχι όλα τα τακάκια διαθέσιμα αυτές
τις μέρες, για τα αυτοκίνητα τουλάχιστον, θα ταξινομούνται ως "μαλακά" τακάκια.
Σίγουρα, εξακολουθούν να υπάρχουν τα τακάκια τα οποία χρησιμοποιούν μέταλλο,
αλλά δεν έχω δει ποτέ ένα μαξιλάρι με μέταλλο, σχεδιασμένο για οδική χρήση.
Αυτές τις μέρες, η τεχνολογία των φρένων είναι πολύ καλή. Για να πάρετε καλή
τριβή, σε υψηλές θερμοκρασίες, το μέταλλο δεν χρειάζεται, περισσότερο κεραμικά
και αραμιδικά υλικά δίνουν καλή τριβή σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες. Το
όφελος των νέων υλικών πάνω από το παλιό, είναι ότι δεν φορούν δίσκους τόσο
γρήγορα. Η ταχύτητα στην οποία πρέπει να αλλάξετε τους δίσκους των φρένων σας,
είναι πιο κάτω από το πώς λειτουργεί το αυτοκίνητο, από τα τακάκια. Ένας οδηγός
που χρησιμοποιεί το φρένο πολύ, θα χρειαστεί να αλλάξει τα τακάκια και τους
δίσκους φρένων πιο συχνά. Είναι λογικό.
Εν ολίγοις, κατά τη γνώμη μας, ζητώντας τα "μαλακά" τακάκια δεν ασκούν
επιρροή, με τη σημερινή τεχνολογία. Τα τακάκια για τα οδικά αυτοκίνητα θα έχουν
καλή ζωή (αν προέρχονται από ένα καλό εμπορικό σήμα όπως το Ferodo) και θα
δώσουν εξαιρετική δύναμη διακοπής, ακόμα και όταν ζεστό.
|