Αντλλακτικα - Tuning Parts - Street & Circuit, Hellas, Greece, Ελλαδα
Μαλακά Τακάκια - Σκληρά Τακάκια - Η Διαφορά
Μαλακά Τακάκια - Σκληρά Τακάκια

Racing/Sport Τακάκια



Εργοστασιακά Τακάκια



Μοτοσυκλέτες Τακάκια



Σωληνάκια Φρένων



Υγρά Φρένων


Soft Brake Pads – Hard Brake Pads – The Difference

We get a lot of customers calling us asking for “soft” brake pads, “hard” brake pads or saying I do not want “soft” brake pads, I do not want “hard” brake pads and so on.

To be brutally honest I am not exactly sure what the customers are talking about and I am not sure if every customer is talking about the same thing when they talk about “soft” or “hard” brake pads.

This is what I assume people mean when they say a “hard” brake pad.

By hard I assume most customers are talking about brake pads which wear out brake discs quickly and/or need heat to stop the car.

The truth is this.

With modern technology there is no such thing as a hard brake pad any more.

Brake pad compounds have advanced so much that there is no need to get good stopping power with a pad that is harsh on brake discs.

In the past brake pad technology was much more basic than today. In the past, brake pad manufacturers had to embed metallic compounds into the brake compound for the brake pad to work at high temperatures.

Metal would still give good bite when hot and pad compound technology was relatively basic which meant that the compound that the metal was embedded in had to be “hard” also.

The metal compounds would wear out brake discs very quickly and the compound that the metal was embedded in did not work well from cold.

Modern day brake pad technology has meant that metal is no longer required in brake pads. There are exceptions to this rule but the only brake pads that still use metal in the compound are at the extreme end of the racing spectrum.

Again, the reality is from road brake pads up to racing pads no longer use metal in the brake pad compound.

In short, there is no such thing as a “hard” brake pad any more.

Modern brake pad technologies use ceramic compounds and aramid compounds like Kevlar. The high end road and race brake compounds use carbon fibre.

Ceramic compounds, aramid compounds and carbon compounds do not wear out discs more than the old “soft” brake pads.

They keep their coefficient of friction at extreme temperatures so they do not need metal to grip the discs like in the old days.

New brake pad compounds, even those for track work, also work well from cold.

The latest brake pad compounds are the best of all worlds.

There are modern brake pads which need heat to work but they are at the extreme end of the spectrum and are not usually needed on a road car.

In summary

Do not worry about getting a hard brake pad for your car, all of the factory replacement and performance brake pads that we sell are kind on your brake discs and they will work well from cold, “hard” brake discs are something from the past.

Μετάφραση από το Google
Τακάκια - Μαλακά Τακάκια - Σκληρά Τακάκια - Η Διαφορά

Έχουμε πάρει πολλούς πελάτες μας καλούν ζητώντας «μαλακά» τακάκια, "σκληρή" τακάκια των φρένων ή λέγοντας δεν θέλω "μαλακά" τακάκια των φρένων, δεν θέλω "σκληρά" τα τακάκια των φρένων και ούτω καθεξής.

Για να είναι βάναυσα ειλικρινής δεν είμαι ακριβώς σίγουρος τι οι πελάτες μιλάμε και δεν είμαι σίγουρος αν ο κάθε πελάτης να μιλάμε για το ίδιο πράγμα, όταν μιλούν για το "μαλακό" ή "σκληρά" τα τακάκια των φρένων.

Αυτό είναι ό, τι υποθέτω ότι οι άνθρωποι εννοούν όταν λένε ένα «σκληρό» τακάκι.

Με σκληρή Υποθέτω οι περισσότεροι πελάτες μιλούν για τακάκια που φθείρονται γρήγορα δισκόφρενα και / ή χρειάζονται θερμότητα για να σταματήσει το αυτοκίνητο.

Η αλήθεια είναι αυτή.

Με τη σύγχρονη τεχνολογία, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως ένα σκληρό τακάκι πια.

Ενώσεις pad φρένων έχουν προχωρήσει τόσο πολύ, ώστε δεν υπάρχει καμία ανάγκη να πάρετε καλή δύναμη με ένα μαξιλάρι που είναι σκληρή για τους δίσκους των φρένων.

Στο παρελθόν, η τεχνολογία pad φρένο ήταν πολύ πιο βασική από ό, τι σήμερα. Στο παρελθόν, οι κατασκευαστές φρένων pad έπρεπε να ενσωματώσετε μεταλλικές ενώσεις στην ένωση των φρένων για το φρένο pad για να εργαστούν σε υψηλές θερμοκρασίες.

Μέταλλο θα εξακολουθούν να δίνουν καλή δάγκωμα όταν τεχνολογία ζεστό και επίθεμα ένωση ήταν σχετικά βασικό πράγμα που σήμαινε ότι η ένωση η οποία το μέταλλο ενσωματώνεται σε έπρεπε να είναι "σκληρά" επίσης.

Οι μεταλλικές ενώσεις θα φθείρονται δισκόφρενα πολύ γρήγορα και η ένωση η οποία το μέταλλο ενσωματώνεται σε δεν λειτούργησε καλά από το κρύο.

Η σύγχρονη τεχνολογία ημέρα τακάκια φρένων σημαίνει ότι το μέταλλο δεν είναι πλέον απαραίτητη σε τακάκια. Υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα αυτό, αλλά το μόνο τακάκια που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν μεταλλικά στην ένωση βρίσκονται στο απώτατο άκρο του φάσματος αγωνιστικά.

Και πάλι, η πραγματικότητα είναι από τα τακάκια των φρένων δρόμο μέχρι μαξιλάρια αγωνιστικά χρησιμοποιούν πλέον μετάλλου στην ένωση των τακακιών.

Εν ολίγοις, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως ένα "σκληρό" τακάκια φρένων πια.

Οι σύγχρονες τεχνολογίες τακάκια φρένων χρησιμοποιούν κεραμικά ενώσεις και αραμιδίου ενώσεις όπως το Kevlar. Ο δρόμος και το φρένο αγώνα ενώσεις υψηλά τέλη χρησιμοποιούν ανθρακονήματα.

Κεραμικά ενώσεις, ενώσεις αραμιδίου και οι ενώσεις του άνθρακα δεν φθείρονται δίσκους περισσότερο από ό, τι τα παλιά "μαλακά" τα τακάκια των φρένων.

Κρατούν τους συντελεστή τριβής σε ακραίες θερμοκρασίες, ώστε να μην χρειάζεται μέταλλο για να πιάσουν τους δίσκους, όπως τον παλιό καιρό.

Νέες ενώσεις τακάκια, ακόμη και εκείνων για το έργο κομμάτι, επίσης, λειτουργεί καλά από το κρύο.

Οι τελευταίες ενώσεις τακάκια των φρένων είναι το καλύτερο όλων των κόσμων.

Υπάρχουν σύγχρονες τακάκια που χρειάζεται θερμότητα για να εργαστούν, αλλά βρίσκονται στο απώτατο άκρο του φάσματος και συνήθως δεν χρειάζονται σε ένα αυτοκίνητο δρόμου.

Σε περίληψη

Μην ανησυχείτε για να πάρει μια σκληρή τακάκια φρένων για το αυτοκίνητό σας, όλα τα τακάκια αντικατάστασης του εργοστασίου και των επιδόσεων που πουλάμε είναι είδος σε δίσκους των φρένων σας και θα λειτουργήσει καλά από το κρύο, "δύσκολο" δισκόφρενα είναι κάτι από το παρελθόν.


Παραγγείλετε Online &
Πληρώστε με Αντικαταβολή