Αντλλακτικα - Tuning Parts - Street & Circuit, Hellas, Greece, Ελλαδα

IBIZA - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SEAT - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SEAT SERVICE

Βρείτε τις καλύτερες τιμές για - IBIZA - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ SEAT στο eBay

1.0 16V 1999-2002 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.0 16V 1999-2002 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

1.0 1993-1999 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.0 1993-1999 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

1.2 2002-2006 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.2 2002-2006 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

1.2 2008- - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.2 2008- - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

1.2 TSI 2010- - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.2 TSI 2010- - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

1.4 16V 101HP 2002-2006 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.4 16V 101HP 2002-2006 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

1.4 16V 2002-2006 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.4 16V 2002-2006 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

1.4 1993-1999 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.4 1993-1999 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

1.4 1999-2002 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.4 1999-2002 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

1.4 2008- - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
1.4 2008- - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA

2.0 16V 1996-1999 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA
2.0 16V 1996-1999 - SEAT IBIZA ANTALLAKTIKA


Seat Ibiza - from Wikipedia

Η Seat Ibiza είναι ένα supermini σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάζεται από την ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία SEAT . Είναι best-seller της Seat και ίσως το πιο δημοφιλές μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας .
Το Ibiza όνομα προέρχεται από το ισπανικό νησί της Ίμπιζα και η χρήση του στο αυτοκίνητο supermini ήταν η δεύτερη ονοματολογία στην ονοματοδοσία μοντέλα μετά από πόλεις της Ισπανίας , μετά την Ronda SEAT

Εισήχθη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1984 ως το πρώτο αυτοκίνητο αναπτύχθηκε από την SEAT ως ανεξάρτητη εταιρεία , αν και σχεδιάστηκε από SEAT σε συνεργασία με γνωστές εταιρείες , όπως η Italdesign , Karmann και Porsche .

Από το δεύτερο και μετά την έκδοση γενιάς , SEAT αποτελούσαν μέρος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen Group ανησυχία , και όλες τις άλλες γενιές Ibiza , καθώς και την υπόλοιπη γκάμα των μοντέλων SEAT , χτίστηκαν στην Volkswagen πλατφόρμες και ανταλλακτικών του ομίλου , και τεχνολογίες .

Το Ibiza εκτείνεται σε τέσσερις γενιές , μεταξύ των οποίων έκανε το ντεμπούτο του δύο φορές ( στη δεύτερη και στην τέταρτη γενιές της) μια νέα πλατφόρμα του ομίλου Volkswagen . Όλοι τους ήταν το κορυφαίο μοντέλο seller στην γκάμα της Seat . Μια rebadged ανακατασκευάζονται έκδοση της πρώτης γενιάς Ibiza παραμένει στην παραγωγή με άδεια στην Κίνα , από την αυτοκινητοβιομηχανία Nanjing Automobile Ομίλου .

Το Ibiza είναι διαθέσιμο σε τρεις ή πέντε - πόρτα hatchback εκδόσεις , και μεταξύ του 1993 και του 2008 , σεντάν , κουπέ και ακινήτων εκδόσεις πωλήθηκαν ως το Seat Cordoba .
Το 2010 , μια έκδοση estate , που ονομάζεται Ibiza ST , ξεκίνησε .

SEAT Ibiza Mk1 ( 021A )

SEAT Ibiza Mk1 προ - facelift
Επισκόπηση
Παραγωγή 1984-1993
Συνέλευση Βαρκελώνη, Ισπανία
Nanjing, Κίνα
Designer ( s ) Giorgetto Giugiaro
Αμάξωμα και το σασί
Το στυλ του σώματος 3 - θυρο hatchback
5 - θυρο hatchback
Powertrain
Κινητήρα 903 cc I4 βενζίνης
1.193 cc I4 βενζίνης
1.461 cc I4 βενζίνης
1.675 cc I4 βενζίνης
1.714 cc I4 diesel
Διαστάσεις
Μεταξόνιο 2.443 χιλιοστά ( 96,2 in)
Μήκος 3.683 χιλιοστά ( 145,0 in)
Πλάτος 1.610 χιλιοστά ( 63,4 in)
Ύψος 1.395 χιλιοστά ( 54,9 in)

Εισήχθη το 1984 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού , η SEAT Ibiza Mk1 ( με την κωδική ονομασία 021A ) άρχισε την παραγωγή στις γραμμές συναρμολόγησης - Zona Franca - στις 27 Απριλίου 1984, αποδείχθηκε να είναι μια επιτυχία για την ισπανική κατασκευαστή , καθώς η εταιρεία πούλησε 1.342.001 μονάδες μέχρι την έναρξη της δεύτερη γενιά του το 1993 . Την επιτυχία των πωλήσεων του Ibiza έδωσε το SEAT marquee μια πλατφόρμα για να αξιοποιήσει, όπως φαινόταν να αυξήσει τις πωλήσεις κατά τα επόμενα έτη .

Αυτή η έκδοση , ενώ ιδρύθηκε το πλέον κλασικό σχήμα Ibiza , ήταν διαφημίζονται ως έχουν "Ιταλική στυλ και Γερμανικές μηχανές " : αφού αμαξώματος έχουν σχεδιαστεί από την Italdesign Giorgetto Giugiaro , και να ετοιμάζεται για την εκβιομηχάνιση από το γερμανικό κατασκευαστή Karmann . Βασίστηκε στην Ronda SEAT , ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο , το οποίο με τη σειρά του βασίστηκε στο Fiat Ritmo . Το κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα κίνησης αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Porsche , που ονομάστηκε έτσι με την άδεια System Porsche . Παρά την άμεση συμμετοχή της Porsche στις μηχανές της Ίμπιζα , ήταν μόνο μετά την καταβολή ενός ποσοστού των 7 γερμανικών μάρκων ανά αυτοκίνητο πωλούνται πίσω στην Porsche η SEAT απέκτησε το δικαίωμα να θέσει επιγραφή του - System Porsche - στο μπλοκ του κινητήρα .

Μέχρι τη στιγμή που Giugiaro είχε ανατεθεί το έργο Ibiza , την προηγούμενη πρότασή του για τη δεύτερη γενιά του Volkswagen Golf είχε απορριφθεί από την Volkswagen . Έτσι, όταν SEAT τον πλησίασε με την πρόταση για ένα ευρύχωρο υποψήφιος κατηγορία supermini , το συγκεκριμένο έργο μετενσαρκωθεί ως η πρώτη γενιά του SEAT Ibiza .
Χρησιμοποιώντας ένα συμπαγές αυτοκίνητο ως βάση , όσον αφορά το μέγεθος , ήταν μεγαλύτερο από ό, τι οι περισσότεροι στα supermini , όπως το Ford Fiesta και Opel Corsa / Vauxhall Nova , αλλά μικρότερες από ό, τι οποιοδήποτε μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο , όπως το Ford Escort και το Opel Kadett / Vauxhall Astra . Η χωρητικότητα για αποσκευές που ξεκίνησε από 320 λίτρα και αυξάνεται σε 1.200 λίτρα με την αναδίπλωση πίσω καθίσματα .

Ο εσωτερικός χώρος ήταν καλό, αλλά styling ήταν χωρίς φαντασία , ακόμη και αν ήταν γνωστή για το γεγονός ότι μια μάλλον ιδιόμορφη διάταξη μέσο εσωτερικό , που χαρακτηρίζεται από την έλλειψη των μίσχων ελέγχου . Οι δείκτες λειτουργούν με μια κουνιστή πολυθρόνα - διακόπτη και τα φώτα από ένα συρόμενο διακόπτη . Είχε τρία κύρια επίπεδα εξοπλισμού ( L , GL και GLX ) με αμαξωμάτων των 3 ​​και 5 πόρτες και διάφορες εκδόσεις , όπως η βάση , Special , Disco , Chrono , σχεδιαστής , μόδα , SXi κλπ. Όπως ιπποδυνάμεις μειώθηκε λόγω αυστηρότερες απαιτήσεις εκπομπών , ένα 1,7 -λίτρων εκδοχή του κινητήρα αναπτύχθηκε για την Sportline έκδοση. Για τον ίδιο λόγο , ένα 109 PS ( 80 kW ) υπερτροφοδοτούμενο έκδοση του 1.5 - λίτρων κινητήρας αναπτύχθηκε για την ελβετική αγορά και παρουσιάστηκε το Μάρτιο του 1989.

Εν τω μεταξύ , η SEAT είχε ήδη υπογράψει συμφωνία συνεργασίας με την Volkswagen ( 1982) και το 1986 η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έγινε βασικός μέτοχος της Seat . Αν και ένα ελαφρύ restyling της Ibiza Mk1 ήρθε στα τέλη του 1988, με μια μέτρια λίφτινγκ στο εξωτερικό , μια λιγότερο ριζοσπαστική εσωτερικό και πολλές αλλαγές στα μηχανικά μέρη , η πιο βαθιά restyling ξεκίνησε το 1991 με την επωνυμία Νέο στυλ .
Το επόμενο έτος , τον Φεβρουάριο του 1992 , η SEAT ξεκίνησε το Ibiza " Serie Olmpica " για να γιορτάσουν την συμμετοχή της Seat σε Ολυμπιακούς Αγώνες του 1992 στη Βαρκελώνη ως χορηγός , και η SEAT Ibiza Mk1 μαζί με το SEAT Toledo Mk1 έγινε τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα των Αγώνων . Το μεγαλύτερο sedan έκδοση SEAT Μάλαγα ήταν μια στενότερη σχέση με το SEAT Ronda , αν και μοιράζονται κινητήρες με το Ibiza .

SEAT Ibiza Mk1 παράγωγο coupe Podadera παράγεται από Anibal
Όλοι οι κινητήρες ήταν inline - τετρακύλινδρες μονάδες , εμπρός εγκάρσια τοποθετημένου : Το 0,9 -λίτρων και 1.2 - λίτρων είχαν καρμπυρατέρ , όπως έκανε και η 1.5 - λίτρων κινητήρα 85 hp, ενώ τα 1.5 - λίτρων 90 hp και 1.7 - λίτρων , το οποίο εισήχθη το 1989 , και χρησιμοποιήθηκε μόνο σημείο συστημάτων έγχυσης . Τα 1.5 -λίτρων 100 hp , που θεσπίστηκε το 1988 , είχε πολλαπλών σημείων ψεκασμού καυσίμου . Ο 1.7 - λίτρων diesel ήταν μια έμμεση μονάδα έγχυσης .

Motorsport
Η SEAT Ibiza Mk1 πήρε μέρος σε αρκετές εκδηλώσεις ράλι και αποτέλεσαν τη βάση πάνω στην οποία οι Campeonato SEAT Ibiza Ράλλυ de διοργανώθηκε από το τμήμα SEAT Sport το 1985 , ωστόσο οι περισσότεροι αξιοσημείωτη έκδοση ράλι έχει το all- wheel drive Ibiza Bimotor , που κατασκευάζονται στην 1986, και είναι εξοπλισμένα με δύο κινητήρες το καθένα την παροχή ρεύματος στο μπροστινό και πίσω άξονα αντίστοιχα.

Rebadges
Το 1997 , το Ibiza Mk1 σχεδιασμού αγοράστηκε από μια κοινοπραξία μεταξύ κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nanjing Automobile Group και του Ομίλου Lion Μαλαισίας . Άρχισε την παραγωγή τον Ιούνιο του 1999 , όπως το Eagle , και σχεδιάστηκε εκ νέου και να μετονομαστεί στο Nanjing Yuejin Soyat στα τέλη του 2003 . Κινέζικα Ibiza παραγωγή ολοκληρώθηκε το 2008 , μετά από μια άλλη λίφτινγκ το 2007 .

Δεύτερη γενιά ( Τύπος 6K : 1993-2002)

SEAT Ibiza Mk2 ( 6K )

Το Ibiza Mk2 ( Τύπος 6K ) ήταν η πρώτη γενιά Ibiza πλήρως αναπτυχθεί και παράγεται στο πλαίσιο της συμμετοχής του Ομίλου Volkswagen . Βασίστηκε στην Volkswagen Group πλατφόρμα A03 , η οποία χρησιμοποιήθηκε επίσης ένα χρόνο αργότερα από το Mk3 Volkswagen Polo ( τύπου 6N ) .
Αυτό το Ibiza ήταν διαθέσιμο σε τρία και πέντε μοντέλα πόρτα , το σεντάν / κουπέ παραλλαγή γνωστή ως Cordoba SEAT , και το κτήμα ήταν γνωστή ως η Seat Cordoba Vario .
Στο εσωτερικό , η προ - facelift Ibiza 6K μοιράζεται το ίδιο ταμπλό με πολλά άλλα μοντέλα SEAT και η Volkswagen , όπως το Seat Cordoba Mk1 , το Volkswagen Polo Classic , η SEAT Inca , και το Volkswagen Polo Mk3 κλπ.
Πριν από λίφτινγκ , τα επίπεδα εξοπλισμού ήταν i , CL , CLX , GLX , Pasion , S και GTI .
6K δευτερεύον λίφτινγκ
Το Ibiza 6K είχε ένα μικρό λίφτινγκ το 1996 , η οποία περιελάμβανε αλλαγή των γενικών αισθητική του αυτοκινήτου , με την προσθήκη ομαλότερη προφυλακτήρες και την αλλαγή του μάσκα και οι προβολείς και τα επίπεδα εξοπλισμού που προσφέρονται ( Base, E , S , SE , SXE , Sport , GT , GTI GTI και Cupra Sport) .
Άλλα από την αλλαγή της εμφάνισης του αυτοκινήτου , το σύστημα κίνησης και κύλισης αλλάξει , με την προσθήκη των 110 kW ( 150 PS : 148 bhp ) 2.0 16V ABF βενζινοκινητήρα , τον αφανισμό των 1.8 16v και 2.0 16v κινητήρα , που στο παρελθόν στο Mk3 Volkswagen Golf.

Το 1999 Ibiza Mk2 λίφτινγκ ( τύπου 6K2 , επίσης γνωστή ως 6K GP01 , και μερικές φορές αναφέρεται στο Ηνωμένο Βασίλειο ως Mk3 ) ήταν ο δεύτερος Ibiza να παραχθεί υπό διαχείριση Volkswagen Group , και να χρησιμοποιηθούν τα ίδια του ερεισμάτων, καθώς η αναθεωρημένη Mk3 Polo που ξεκίνησε το επόμενου έτους . Στο εξωτερικό, το facelift του Ibiza Mk2 εισάγεται εκτός από το αναθεωρημένο εμπρός και πίσω μέρος , τα νέα στυλιστικά στοιχεία , όπως το πρώτο - δει σήμα SEAT τοποθετημένη στην πίσω πόρτα που διπλασιάζεται επίσης ως διακόπτης απελευθέρωσης εκκίνησης όταν ωθείται αιωρούνται ανοίξει την πίσω πόρτα , ενώ στο εσωτερικό οι αλλαγές περιλαμβάνονται ένα πρόσφατα σχεδιασμένο ταμπλό μαζί με τα νέα πάνελ των θυρών . Το λανσάρισμα των μοντέλων Cupra , μαζί με επιτυχία στο ράλι του έδωσε μια πολύ ισχυρότερη , σπορ εικόνα , η οποία βοήθησε με την ευθυγράμμιση της εξαγοράς της Volkswagen Ομίλου της Skoda Auto , όπως ένα εμπορικό σήμα του προϋπολογισμού .

1.05 , 1.4 , 1.6 και 1.8 λίτρων βενζίνης και 1.9 Η Ίμπιζα λίτρων υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού ( TDI) και αναρρόφησης Injection Diesel ( SDI ) κινητήρες ντίζελ ήταν οι ίδιες με εκείνες που χρησιμοποιούνται στην Volkswagen Polo . Κίνησης της Ίμπιζα και κύλισης χρησιμοποιήθηκε επίσης στη Seat Cordoba στέισον βάγκον και κουπέ .

Υπό την ιδιοκτησία της Volkswagen , SEAT ήταν στην αγορά ως ένα σπορ και νεανικό brand , των οποίων τα αυτοκίνητα που πωλούνται σε ανταγωνιστικές τιμές . Τα διαθέσιμα επίπεδα εξοπλισμού ήταν Έναρξη , S , SE , SX , βραβείο , Στέλλα , Signo , Sport ( 1.8T 20V 156 PS ) , Cupra και Cupra R.

SEAT εισήγαγε αργότερα μια πιο ισχυρή ζεστό καταπακτή , που ονομάστηκε Cupra , και είναι εξοπλισμένο με έναν υπερτροφοδοτούμενο 1,8 λίτρων κινητήρα , ακολουθούμενο από το 1,8 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο Cupra R , εκ των οποίων μόνο 1.000 μονάδες παρήχθησαν . Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο ήταν αναστολής , Brembo τεσσάρων εμβόλων αντιτιθέμενων δαγκάνες φρένων δίσκων , και η αναβάθμιση ισχύος από 156 PS ( 115 kW : 154 hp) και 180 PS ( 132 kW : 178 bhp ) με το μοντέλο Cupra R .
Με το χρόνο παραγωγής της δεύτερης γενιάς Ibiza / Κόρδοβα σταμάτησε κατά τη διάρκεια του 2002 , η περιοχή είχε καθιερωθεί ως ένα από τα πιο δημοφιλή superminis στην Ευρώπη την τελευταία δεκαετία , έχοντας πουλήσει 1.522.607 αυτοκίνητα 1993-2002 .

Motorsport
SEAT δεν συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι μετά από την εποχή του 1977 , μέχρι το 1995 , όταν , μετά από μια 18 χρόνια διαφορά , επέστρεψαν με ένα Ibiza 1.8 16v οδηγείται από Erwin Weber στο Ράλλυ της Πορτογαλίας , στο δίκυκλο κατηγορία κίνησης . Την ίδια χρονιά , Erwin Weber κέρδισε την πρώτη θέση στο δίκυκλων κατηγορίας αυτοκίνητο στο Ράλλυ Ακρόπολις , με τον Antonio Rius στη δεύτερη θέση . Η Copa Ibiza 16V έκανε επίσης το ντεμπούτο της αυτό το έτος. Οι επιτυχίες του την εποχή του 1995 ενθάρρυνε SEAT να συμμετάσχει την επόμενη χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στο 2,0 λίτρων κινητήρα της κατηγορίας , με το SEAT Ibiza Kit Car , μια απόφαση που αποδείχθηκε να είναι επιτυχής ως SEAT κέρδισε το 1996 FIA 2 - λίτρων Ράλι Κύπελλο τίτλο, που γίνεται το πρώτο εμπορικό σήμα για να κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο το έτος ντεμπούτο του . Η SEAT Sport στις επόμενες δύο σεζόν επιβεβαίωσε την κυριαρχία του , κερδίζοντας δύο συνεχόμενα 2 λίτρων τίτλους πρωταθλήματος WRC το 1997 και το 1998 , με τους οδηγούς Harri Revenuera , Oriol Gomez , Toni Gardemeister , Jorgen Jonasson και Gwyndaf Evans .

Τρίτης γενιάς ( Τύπος 6L : 2002-2008)

SEAT Ibiza Mk3 ( 6L )


Επισκόπηση
Παραγωγή 2002-2008
Συνέλευση Martorell , Ισπανία
Μπρατισλάβα, Σλοβακία
Βενζινοκινητήρες Κινητήρας :
1.2 L I3
1.4 L I4
1.6 L I4
1.8 L I4 20v Turbo
2.0 L I4
Κινητήρες ντίζελ :
1.4 I3 L TDI
1.9 L I4 SDI
1.9 L I4 TDI

Η Mk3 Ibiza ( Τύπος 6L ) είναι το δεύτερο μοντέλο γενιά Ibiza να είναι πλήρως παραχθεί υπό την κυριότητα της Volkswagen Group . Χτισμένο στην ίδια PQ24 πλατφόρμα, όπως το Mk4 Volkswagen Polo ( 9N Type ) , που είναι διακοσμημένο από τον Ιταλό σχεδιαστή Walter de Silva , προορίζεται να έχει ένα σπορ , τις επιδόσεις της εικόνας . Η γραμμή μοντέλο περιλαμβάνει μέχρι δύο καυτά παραλλαγές καταπακτή , το Ibiza FR και Cupra , που αντισταθμίζουν την έλλειψη Polo παραλλαγές εκκολάπτονται ζεστό ( το Polo GTI δεν ξεκίνησε μέχρι το 2006 ) .

Η παραγωγή του αρχικά επικεντρώθηκε στο κεντρικό της εργοστάσιο της Seat στο Martorell , Ισπανία , ωστόσο, το Σεπτέμβριο του 2002 ελήφθη απόφαση από την Volkswagen Group, μητρική εταιρεία , δηλαδή της Seat , ότι ένα μέρος του ( μέχρι 50.000 μονάδες ετησίως ) θα μεταφερθεί και στη δική της Volkswagen εργοστάσιο στην Μπρατισλάβα , Σλοβακία .

Εκτός από το πιο επιθετικό στυλ , ήταν μεγαλύτερη από τις δύο προηγούμενες γενιές , με χώρο για πέντε ενήλικες και ένα ευρύχωρο ( αν και όχι βραχυπρόθεσμα ) boot . Το πρότυπο επίπεδο εξοπλισμού σε αυτό το μοντέλο είναι αισθητά υψηλότερο από τα προηγούμενα μοντέλα . Αυτό θεωρείται από ορισμένα περιοδικά για να είναι το καλύτερο supermini , με το What Car: περιοδικό χαρακτηρίζοντάς την - Αυτοκίνητο της Χρονιάς - το 2003 , και το καλύτερο " Supermini της Χρονιάς" για τρία χρόνια στη σειρά .

Η SEAT Ibiza Mk3 έχει επίσης χρησιμοποιηθεί για διάφορους σκοπούς , όπως ένα αυτοκίνητο της αστυνομίας ή ως ένα αυτοκίνητο ράλι .

Η Mk3 Ibiza προ - facelift μοντέλο ήταν διαθέσιμο με το βραβείο , S , SX , Stylance , Αναφορά , Signo , Στέλλα , Sport , FR και Cupra επίπεδα εξοπλισμού .
Facelift

Το 2006 , ελαφρές επιφανειακές αλλαγές έγιναν τόσο στο εσωτερικό και εξωτερικό , αλλά είναι κατά τα άλλα το μοντέλο είναι πολύ παρόμοια με το αρχικό. Υπήρχαν επίσης εισάγει νέα επίπεδα εξοπλισμού ( Reference , Stylance , Freerider , Sportrider , Sport , Sport DAB ( 2006 limited edition ) , Formula Sport ( 2007 limited edition ) , FR και Cupra , καθώς και κινητήρες με αυξημένη ισχύ ( 1.2 12v και 1.4 16v ) και ένα νέο 1,4 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού ( TDI ) έκδοση diesel Το FR και Cupra εκδόσεις TDI χρησιμοποιούν ένα 1.9 λίτρων Pumpe - Dse κινητήρα diesel με 130 PS ( 96 kW : . 128 bhp ) και 165 PS ( 121 kW : 163 bhp ). αντίστοιχα το τελευταίο κινητήρας είναι μια εξέλιξη της 150 PS ( 110 kW : 148 bhp ) μονάδα που χρησιμοποιείται στο Golf GT και το Leon FR , όπως τροποποιήθηκε από SEAT Sport για τη βελτίωση της αναπνοής .

Βραβεία
Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2003 από το βρετανικό περιοδικό WhatCar ;
Supermini της Χρονιάς τρία έτη σε μια σειρά, από το βρετανικό περιοδικό WhatCar ;
αυτοκίνητα Concept
Στο 2006 Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης , η SEAT παρουσίασε το SEAT Ibiza πρωτότυπο αυτοκίνητο Vaillante που βασίστηκε σε ένα 3 - θυρο αυτοκίνητο Mk3 SEAT Ibiza .
Τέταρτη γενιά ( Τύπος 6J : 2008 -σήμερα )

SEAT Ibiza Mk4 ( 6J )

Επισκόπηση
Παραγωγή 2008 -σήμερα
Συνέλευση Martorell , Ισπανία
Σχετικά Audi A1
Volkswagen Polo Mk5
Designer ( s ) Luc Donckerwolke
Αμάξωμα και το σασί
Το στυλ του σώματος 3 - θυρο hatchback
5 - θυρο hatchback
5-θυρο estate
Διαστάσεις
Μεταξόνιο 2.469 χιλιοστά ( 97,2 in)
Μήκος 4,031-4,072 mm ( 158,7 - 160,3 in) ( 3-θυρο )
4.052 χιλιοστά ( 159,5 in) ( 5-θυρο )
4.227 χιλιοστά ( 166,4 in) ( estate)
Πλάτος 1.693 χιλιοστά ( 66,7 in)
Ύψος 1,420-1,428 mm ( 55,9 έως 56,2 in) ( 3-θυρο )
1.445 χιλιοστά ( 56,9 in) ( 5-θυρο , estate)
Μικτό βάρος 974-1,172 kg ( 2,150-2,580 lb ) ( 3-θυρο )
999-1,120 kg ( 2,200-2,500 lb ) ( 5-θυρο )

Η Mk4 Ibiza ( Type 6J ) ήταν προεπισκόπηση στα 2008 Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης με τη μορφή του πρωτότυπου αυτοκινήτου Bocanegra . Είχε σχεδιαστεί από τη βελγική αυτοκίνητο σχεδιαστή Luc Donckerwolke με το διακριτικό - σχεδιασμό βέλος - , την παράδοση με τη βασική σχεδιαστική γλώσσα της Ibiza , που είχε τεθεί σε ισχύ από το 1984, αρχικά , και είναι η πρώτη μεταξύ των άλλων τα μοντέλα της Volkswagen Group ( Volkswagen Polo Mk5 και Audi A1 ) να χρησιμοποιεί την τελευταία Όμιλος Volkswagen PQ25 πλατφόρμα στην κατηγορία των supermini αυτοκίνητα ,

Η σειρά μοντέλο διαθέτει ένα 5 - θυρο hatchback , ένα 3 - θυρη έκδοση και ένα 5 -θυρο estate , το τελευταίο προστέθηκε στο 4ο τρίμηνο του 2010 .

Το νέο μοντέλο πήγε αρχικά στην πώληση το καλοκαίρι του 2008 , το πεντάθυρο μορφή , που ακολουθείται από ένα τρίθυρο μοντέλο , διατίθενται στην αγορά ως το Ibiza Sport Coupe ή Ibiza SC . Ένα μοντέλο Ibiza Ecomotive , τροφοδοτείται από ένα 80 PS ( 59 kW : 79 bhp ) , 1.4 λίτρων κινητήρα ντίζελ εκπέμπει 98 g / km CO2 , ξεκίνησε στα τέλη του 2008 .

Υψηλής απόδοσης Ibiza FR , Cupra και Bocanegra μοντέλα ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 2009 . Το Ibiza FR τροφοδοτείται από μια 150 PS ( 110 kW : 148 bhp ) 1.4 TSI Twincharger ( turbo και κομπρέσορα ) κινητήρα με ένα επτατάχυτο κιβώτιο Direct - Shift ( DSG ) , ενώ το Ibiza Cupra και Bocanegra έχουν το ίδιο τρένο συντονισμένοι εξουσία με 180 PS ( 132 kW : 178 bhp ) .

SEAT Ibiza ST
Τον Ιανουάριο του 2010 , η SEAT παρουσιάζει την πρώτη θέση στον όμιλο Volkswagen για ειδική πλατφόρμα της Ίμπιζα ο 2.0 TDI Diesel κινητήρας τόσο Coupe Sport και πεντάθυρο Ibiza FR προδιαγραφές . Ο 2.0 TDI διαθέτει 143 hp ( 107 kW : 145 PS ) και μέση κατανάλωση 4,6 λίτρα/100 km ( 61 mpg - imp : 51 mpg -ΗΠΑ ) .

Τον Σεπτέμβριο του 2010 , Sport Coupe, της Ίμπιζα και πεντάθυρο σειρά επεκτάθηκε με την επιπλέον προσθήκη του νέου 1.2 TSI 105 PS ( 77 kW : 104 bhp ) κινητήρα .
Μία ειδική έκδοση του Ibiza Mk4 , που ονομάζεται "25th anniversary" , παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης το 2009 , για να γιορτάσουν την 25η επέτειο από τα καλύτερα Ibiza seller της Seat .

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού για την Mk4 Ibiza . Από το 2009 και μετά , το νέο SEAT Ibiza χρησιμοποιήθηκε αποκλειστικά από το Ηνωμένο Βασίλειο με βάση Νέοι Σχέδιο οδηγού . Ο νεαρός σύστημα Driver χρησιμοποιεί ένα μίγμα των σπορ κουπέ και 5 -θυρο παραλλαγές , που τροφοδοτείται από τον κινητήρα 1.2 .

Τον Ιούλιο του 2010 , μια αναθεωρημένη Ibiza Ecomotive ανακοινώθηκε , τροφοδοτείται κατά 75 PS ( 55 kW : 74 bhp ) 1.2 TDI πετρελαιοκινητήρας common rail με εκπομπές CO2 89 g / km .
Facelift

Τον Σεπτέμβριο του 2011 , ένα πρόσωπο αρθεί μοντέλο είχε εντοπιστεί κατά τον έλεγχο της νύχτας.
Το μοντέλο facelift ξεκίνησε στο 2012 Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης , και οι πωλήσεις έχουν ήδη αρχίσει .

Ibiza ST
Ένα 5 - θυρη έκδοση αυτοκινήτων ακινήτων , το Ibiza ST , ανακοινώθηκε το Μάρτιο του 2010, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Ibiza ST είναι 4.23 m ( 167 in) καιρό , η οποία αυξάνει τον όγκο εκκίνησης σε 430 λίτρα . Δύο νέες επιλογές κινητήρων εισήχθησαν με αυτό το μοντέλο , το 105 PS 1.2 TSI ( βενζίνη) και κατά 75 PS 1.2 TDI diesel .

Μαζί με τα άλλα καθίσματα , το Ibiza έχει μια εμφανώς αξιόπιστο όχημα - πολύ περισσότερο από ό, τι το Volkswagen Polo και Skoda Fabia , με τα οποία μοιράζεται πλατφόρμες , που εκδόθηκε στο δείκτη του 2010 Αξιοπιστία της Warranty Direct , δηλαδή το Ηνωμένο Βασίλειο με βάση το φορέα παροχής των μηχανικών εγγυήσεις για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα .
Στην έρευνα του 2010, οι τάξεις νέο SEAT Ibiza μέσα στη λίστα των 100 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα του Ηνωμένου Βασιλείου την τελευταία δεκαετία , ένα αποτέλεσμα επανάληψη από τα προηγούμενα χρόνια , όπως για παράδειγμα το 2006, Warranty Direct βαθμολογία και το Ibiza με δείκτη αξιοπιστίας βάζοντας ξανά το μοντέλο μέσα στο κατάλογο των 100 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα του Ηνωμένου Βασιλείου .
Το υψηλό επίπεδο αξιοπιστίας Ibiza έχει επίσης επιβεβαιωθεί σε Autobild αντοχής του γερμανικού περιοδικού δοκιμές το 2011 , κατά την οποία επιτυγχάνεται όχι μόνο το " καλύτερο αποτέλεσμα για κάθε αυτοκίνητο του Ομίλου VW " αλλά και το " καλύτερο αποτέλεσμα για ένα μικρό αυτοκίνητο στο ιστορία των AutoBild 100.000 χιλιόμετρα δοκιμές αντοχής " .
Οι πωλήσεις και τα στοιχεία για την παραγωγή

Από την πρώτη γενιά του SEAT Ibiza ξεκίνησε το 1984 , πάνω από 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα SEAT Ibiza έχουν πωληθεί σε τέσσερις γενιές της μέχρι σήμερα .
Μοντέλο Ibiza Mk1 Ibiza Mk2 Mk3 Ibiza
Έτη 1984-1993 1993-2002 2002-2007
Οι συνολικές πωλήσεις 1.342.001 1.522.607 1.084.989
Κατά το έτος 2009 , το συνολικό ετήσιο αριθμό των λιανικών πωλήσεων των αυτοκινήτων SEAT Ibiza ήταν 170.833 οχήματα, ενώ η ετήσια παραγωγή των οχημάτων SEAT Ibiza γίνεται στο εργοστάσιο Martorell της Seat ήρθε σε 173.715 μονάδες .


Part Filter